|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Noen som har erfaring med Reima overgangssko? Eller Reima-sko generelt?Er på leting etter overgangssko til storebror. TYpejoggesko som er vanntette. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Reima overgangssko? Eller Reima-sko generelt?Storesøster hadde joggesko fra Reima for et par år siden. Hun elsket dem. Jeg syntes kanskje de var litt tunge men så lenge hun var fornøyd så.
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har erfaring med Reima overgangssko? Eller Reima-sko generelt?Lillebror har noen høst/vårsko som er veldig lette og fine også kom jeg på nå.
|
|
|
#5 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har erfaring med Reima overgangssko? Eller Reima-sko generelt?Hadde Reima vintersko til snuppa for noen år siden, de var blytunge og nesten like stive som slalomstøvler...De ble ikke brukt for å si det sånn. Men de jeg kjente på i en butikk i vinter, var mer som Viking/Ecco vintersko. Altså ikke like tunge og stive som for noen år tilbake. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Noen som har erfaring med Reima overgangssko? Eller Reima-sko generelt?Sjuåringen har fått joggesko fra Reima, han har løpt rundt i dem i Danmark en uke nå og har vært veldig fornøyd
|
![]() |
|
|