|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din beste fuktighetskrem?Hvilken fuktighetskrem til ansiktet er dere veldig fornøyd med?
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg er, som jeg har sagt i flere år, veldig fornøyd med Clinique. Ellers synes jeg faktisk Vaseline intensive care er ganske OK.
|
|
|
|
#3 |
|
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg brukt REN produktene en stund og jeg er veldig fornøyd med dem. Dagkremen for voksen hud luktet harskt så den orket jeg ikke bruke. Det var vist ikke noe galt med den, men jeg fikk byttet den i dagkrem for normalhud likevel. Det ble litt spedt for meg så jeg bruker roseoljen under. Og da er jeg veldig fornøyd. Dette bruker jeg nå:
|
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?
Hvis du har tørr hud er det jo viktig hva du renser med også.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Din beste fuktighetskrem?Ja, det er sant. Jeg bruker Dr. Hauschka sin rensemelk og er i grunnen ganske fornøyd med den. Ja, og tonicen. Men sleng gjerne på hele serier som er gode, dere som svarer. Jeg har mest tørr hud om vinteren da, og ikke sånn at det flasser altså. Det funker veldig å ta Udos Choice, jeg får babyhud av den, men jeg orker ikke tanken på å drikke den for tiden. *kvalm* Dessuten er den svindyr.
|
|
|
#6 |
|
rakkarpus
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?Generelt er jeg veldig fornøyd med Vichy, de har produkter for alle slags typer hud, om vinteren nå bruker jeg rensemelk og dagkrem fra de.
|
|
|
#7 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg har tørr hud, og vender alltid tilbake til Dermalogica, for det meste bruker jeg Intensive Moisture Balance som krem, av og til med fuktighetsserum under. Rens bruker jeg fra ulike merker, for der synes jeg ikke Dermalogica er det beste for tørre hudtyper. Jeg kjøper Ultracalming Cleanser innimellom, men kan bare bruke den i den varme årstiden.
|
|
|
#8 |
|
Audacious
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?A-derma Xomega er perfekt for min hud.
|
|
|
#9 |
|
Sær og kresen
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg bruker Nuxe som er plantebasert og er veldig fornøyd. Bruker oljen under også.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg er veldig fornøyd med Decleor Hydra Floral. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg brukte Dr.Hauscka en periode, men begynte å reagere veldig på produktene. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superbasinella
|
Denne bruker jeg også. Både til meg selv og ungene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her.
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?Kanebo er den serien som funker best for huden min. Jeg har ganske normal hud. Noen kviser dukker opp på haka sånn dann og vann, men det er ikke ofte. Jeg har partier som er ekstremt tørre hvis jeg ikke bruker Kanebo. Serien er ekstremt dyr så jeg forsøker å lete meg frem til noe annet som kan funke, men så langt har jeg ikke funnet noe. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste fuktighetskrem?Har tørr hud/atopisk eksem og bruker A-krem i den brune glasskrukka fra helsekost og apotek.Prøvd Dermalogica, Clinique,Vichy +++++ Men detter alltid tilbake den. Billig og bra.
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Denne bruker jeg også. Har den på om kvelden ofte, og den fjernet HELT den tørre flassete huden jeg hadde for noen uker siden, på bare noen dager. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg bruker en sånn Elisabeth Arden sak. Eight-hour face ettellerannet tror jeg. Jeg sliter sinnsykt med tørr hud om vinteren (mulig serboreisk eksem), og det er den første jeg har prøvd som faktisk funker.
|
![]() |
|
|