|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Disse Facebook-gruppeneEr det bare meg som synes det popper opp enorme mengder med Facebook-grupper? Mange gode, men hjelpes, så mange teite. Reklame for det ene og det andre og jeg er sikker på at 79% av gruppetitlene inneholder minst en skrivefeil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg synes det er fryktelig greit å få oversikt over hvem av mine perifere bekjente som er teite nok til å melde seg inn i f.eks "Aksjonsgruppe for åpenhet og yttringsfrihet," jeg da.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneEg er stort sett med i gruppen som viser kva eg står for, og ting som eg engasjerer meg i.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg har noe sånn som 170 gruppeinvitasjoner, og jeg gidder ikke se på dem en gang. Det går lenge mellom hver gang jeg ser noe som faktisk er interessant. Jeg er medlem av 10-12 grupper, som alle er nært knyttet opp til ting jeg ellers er interessert og engasjert i.
![]() |
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg skyr "skrivefeilgruppene" og i stor grad "vi som"- gruppene. Ja, og så alle de som står for totalt idiotiske og meningsløse ting. Da blir det vel ikke så mange igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneMange vanvittig morsomme grupper - jeg har spesielt en på vennelista som ser ut til å ha talent for å finne hysterisk morsomme grupper.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneNesten ingen.
![]() |
#11 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Disse Facebook-gruppene
"Aksjonsgruppe for åpenhet og yttringsfrihet" er rabiate barnevernshatere. Der gis også uttrykk for at Obamas mål med helsereformen er å chippe befolkningen og at planeten Nibirus interplanetariske krefter er grunn til bekymring.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg er også med i endel men glemmer dem som regel så fort jeg har meldt meg inn, og jeg melder meg jo ikke inn i helt ånnas grupper heller.
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg boikotter grupper, så jeg ignorerer gruppeinvitasjoner selv når gruppa står for ting jeg kunne ha støttet. Til nå har jeg bare fått invitasjoner til dustegrupper uansett, forrige gang bare gliste mannen da jeg indignert og temmelig høylydt lurte på om søstera hans ikke har fått med seg hvilket parti jeg stemmer. Jeg ligger en god del lenger til venstre på partiskalaen enn mange andre her i bygda, for å si det sånn, lenger enn mannen min også.
![]() |
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppene
Jepp. Det ble tynnet ut kraftig på vennelista ved valget, gitt. Da kom det for en dag hva perifere bekjente stemte.
![]() |
#17 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneDet er mye som er galt her i verden, men en facebook-gruppe er sjeldent løsningen.
![]() |
#18 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneHadde en av mine venner blitt med i Aksjonsgruppe for åpenhet og yttringsfrihet hadde jeg slettet dem. Grensen går faktisk akkurat der.
![]() |
#20 |
Audacious
|
![]() Sv: Disse Facebook-gruppeneJeg er medlem av mange, men så mener jeg jo fryktelig mye også, da...
![]() |
|
|