Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Verdens beste deo er?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 16:42   #21
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste deo er?

Jeg har så inn i hampen sær hud, så for meg er det bare Biotherm som duger, alt annet jeg har prøvd får jeg kløe av. Heldigvis er den ganske drøy, så utgiften er uansett ikke verdens største.

Gammel 05-04-10, 16:55   #22
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Jeg er av dem som liker biotherm sin veldig godt.
Den jeg har likt aller best er Elisabeth Arden sin Blue gras, men det er veldig lenge siden jeg har funnet den i salg.

Gammel 05-04-10, 17:06   #23
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I perioder med stress sliter jeg med svettelutkt, da har jeg gode erfaringer med Vichy som Mariss viste til.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 18:32   #24
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stop 24

Gammel 05-04-10, 19:18   #25
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg liker Clarins aller best

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 19:23   #26
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne er fantastisk:

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 19:25   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Stop 24" fra apoteket er den absolutt mest effektive synes jeg. Effekten blir aller best etter noen dagers bruk.

ACO (også på apotek) har kommet med en ny nå som lover svettefrihet i 72 timer, så langt virker den super den også.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 19:27   #28
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg sverger også til Sterilan stick. Den fungerer på alle måter.

Etter at jeg gjenoppdaget stick, skulle jeg flotte meg litt med en Lancôme Bocage stick. Såvidt jeg kunne huske, luktet den veldig godt. Men den jeg kjøpte luktet rett og slett gammel svette - kan den ha vært litt gammel, tro?
Anyhoo - etter dette holder jeg meg til den med omløp i hylla.

Gammel 05-04-10, 19:31   #29
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har lenge sverget til en billigvariant - Sterilan Optimal:

Etter hvert ble jeg litt lei av klisset, så jeg har gått over til en stick - Sterilan Oxygen Fresh:

Har vel knapt prøvd dyre varianter.

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Denne er den eneste som funker for meg. Jeg hater rollon for jeg føler de aldri tørker skikkelig. Med denne er jeg tørr hele tiden og den lukter ingenting. Svetter ikke og lukter ikke.

Jeg har brukt denne i årevis. Men etter at jeg begynte å harryshoppe fant jeg den samme i sølvvariant, en slik som ikke gjør at klærne blir hvite under armene. Den er mye bedre! Synes den vanlige har en tendens til å gjøre klærne stive under armene, og at en ekkel lukt setter seg der etterhvert.

Gammel 05-04-10, 19:55   #30
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Dette var lett- signerer begge disse!
(ingen andre duger like godt som disse to)

ja, jeg og

Gammel 05-04-10, 20:01   #31
Left
Passiv

Standard

Har tidligere brukt en deokrem fra Miranda, som var veldig god. Lenge siden jeg har fått tak i den
Bruker Sterilan roll-on nå, og den funker greit nok den. Svetter ikke så verst nå lenger. Før i verden var det ikke annet enn Stop24 som funket.

Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:38   #32
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Krystallstein!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:45   #33
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Stop 24

Jeg har bare prøvd kremen, men den funket ikke på meg. Mulig jeg ikke brukte den lenge nok sammenhengende.

Det er veldig få deodoranter som funker godt på meg. Den verste er den rimelige til Nivea. Ikke nok med at den ikke forebygger svette, men den ødelegger huden. Blir irritert og tørr av den. Den beste jeg har prøvd er Clarins sin. Det er den eneste jeg har følt er forebyggende og ikke bare skjuler svettelukt.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:48   #34
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Denne er den eneste som funker for meg. Jeg hater rollon for jeg føler de aldri tørker skikkelig. Med denne er jeg tørr hele tiden og den lukter ingenting. Svetter ikke og lukter ikke.

Helt enig, dette er den beste jeg har prøvd også.

Gammel 05-04-10, 21:17   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må ta meg en tur på apoteket, kjenner jeg.

Før fantes det en deodorant som sikkert inneholdt alkohol, men som nesten ikke luktet og som funket som fjell.

Gammel 05-04-10, 21:33   #36
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Mange vil nok anbefale deg Biotherm Deo Pure.

Jeg liker denne veldig godt! Men det er virkelig år og dag siden jeg prøvde en billig-deo, så det kan godt være mange som er like gode.

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Før sverget jeg til Biotherm sin men syns den plutselig endret lukt, mulig de har forandret litt på den? Liker den i hvert fall ikke lengre.

Det finnes en variant med grønn topp, og den lukter akkurat som myggstift. Litt sånn sitrusaktig, liksom. Fæl. Den lyseblå er fremdeles god, synes jeg.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:25   #37
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir immun mot enkelte deodoranter bl.a Biotherm, HR og Vichy. De funket bare en stund. Den eneste som virker på meg nå er Aco sin 36 timers. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten den. Jeg forsøkte sånn krystalldeo, men det er det verste jeg har brukt. Funket ikke på meg i det hele tatt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 22:35   #38
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Neutral sin.

Hva er forresten greien med Yerka og slikt, som man "trapper ned" til å påføre kun en gang i uken eller hver annen uke? Hvis det fungerer og ikke er skadelig, hvorfor går ikke alle for den løsningen?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:01.