|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Billige joggesko til ungeneSnuppa ser ut til å ha en forkjærlighet for billige joggesko. Tidligere år har vi kjøpt et par dyre joggesko og supplert med noen billige i tillegg. Hun har helt klart foretrukket de billige.
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige joggesko til ungenePrisen avgjør ikke hva hun har på beina nei. Men det blir ikke kjøpt inn sko som jeg ikke synes er gode nok. Så alt de har å velge i er godkjent. Men billigere joggesko kan være like gode som dyre. Så lenge de ikke er for trange på noe vis så hadde jeg latt henne bruke dem.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Billige joggesko til ungene
De kjøpes inn av andre enn meg. Gjerne bestemødre som kjenner snuppas forkjærlighet for gull og glitter.
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg har hatt billigsko til junior, og lar ham gå med dem. Jeg tror ikke det skader med et par litt billige joggesko så lenge han selv synes de er gode å ha på. Når det er sagt, hadde jeg steilet hvis noen andre hadde kjøpt sko til mitt barn uten å snakke med meg først |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Sv: Billige joggesko til ungeneDenne problemstillingen har blitt aktuell hos oss også, gitt … |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Billige joggesko til ungeneDet jeg synes er viktig er variasjon. Har heller 3 par rimeligere sko de kan variere med enn 1 dyrt. Ungene mine klarer å slite sko uansett om de er billig eller dyre og må ha flere par, så joggesko bruker jeg ikke 500-700 på ett par. Jeg passer ofte på å handle når det er pakketilbud eller salg på fjoråret på begynnelsen av sesongen. Jeg kjenner på sålen, og det er mye billig joggesko jeg har unngått å kjøpe fordi sålen er beinhard og sånn, men det finnes bra billige sko også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Hvis jeg kan omformulere litt? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Billige joggesko til ungeneMen jeg synes det er veldig vanskelig å bedømme hva som er gode sko. Hva ser dere etter?
|
|
|
|
#9 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Billige joggesko til ungeneHer kjøper vi det vi liker
|
|
|
|
#10 |
|
|
Man skal vel ikke kunne brette helen opp mot tærne på skoen... går det, så er skoen for myk.
|
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Jess. Og jeg har tiltet mange ganger, altså. Sko vil jeg ha kontroll på.
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Billige joggesko til ungeneSnuppa har 3 bestemødre som kjøper sko til henne uten at jeg får komme med noen innblanding.
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Billige joggesko til ungeneOg jeg tar med glede i mot når noen kjøper sko til barna mine... men de som gjør det (les. min mor) er like god på å kjøpe sko som jeg er selv.. om ikke bedre, så det tar jeg bare i mot med stor takk!
|
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#15 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Billige joggesko til ungeneJeg blir lykkelig om noen vil batale for sko til snupsen, og om de har åpenbare feil og mangler får jeg heller "miste" dem. Jeg sjekker noen ting ved skoene, og hører med snupsen hva hun mener etter å ha gått med dem. Jeg vil helst at skoene skal være så rimelige som mulig, og syns også det er fint om de har et design som snupsen liker.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Billige joggesko til ungeneHer kjøper vi stort sett joggesko som er sånn midt på treet dyre. Fra Eurosko eller dets like. Vi har hatt sko fra Økonomisko også vi, og de har vært helt ok, men ikke alt derfra er like godt. |
|
|
|
#17 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billige joggesko til ungeneKjøper aldri eller sjelden billigsko. Finsko som bare blir brukt 1-2 ganger i året, kan godt koste kr 99 altså, men ikke hverdags-sko! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Billige joggesko til ungenekjøper de, bestemødrene altså, sko uten å ha med foten som skal bruke dem? I min verden er prøving av sko oligatorisk, den skal jo helst passe?
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Einsam
|
Sv: Billige joggesko til ungeneGuttungen på 8 vil kun bruke halvhøye Viking Goretex, han synes alt annet er ubehagelig å gå med, og billigsko blir derfor ikke brukt. I fjor hadde han et par rimelige jobbesko han brukte såvidt ved siden av, og de ble likevel mer slitt enn vikingskoene han brukte så og si hver dag fra mai til september. |
|
|
|
![]() |
|
|