|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Hva har man på seg på afterski?Jeg har faktisk aldri vært på afterski, jeg.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Hva har man på seg på afterski?Hvis man vil være til stor underholdning, skifter man til skiklær uten å ha vært i bakken at all. Gjerne med goggles og hele pakka. Vanlig kotyme blant vestkantspublikummet, har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva har man på seg på afterski?Det kommer vel an på hvor dere skal, men jeg tror at enten skiklær (UTEN goggles, vær så snill) eller vanlige klær er helt greit. Noen liker å skifte først, andre ikke.
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på seg på afterski?Onepiece. Har jeg hørt.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har man på seg på afterski?
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva har man på seg på afterski?I Hemsedal kan du fint komme unna med det meste. Både skiklær, jeans og t-skjorte, onepiece og nickes. Det er ganske laidback der, men jeg mener det var en periode (mulig det er det fremdeles) hvor det var dresscode på nattklubben på Elgen (som i at man ikke fikk komme inn med skiklær, men jeg lurer på om det strandet ganske greit).
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har man på seg på afterski?Jeg stoppet og handlet på et av de store skistedene her til lands i løpet av påska. En ting var sikkert. Onepiece er visst det helt store ja. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på seg på afterski?Vanlig klær og gode sko er vel greit? Man trenger ikke stivpynte seg når man skal på afterski. Men hva vet vel jeg. Jeg har ikke vært på afterski på 10-15 år.
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva har man på seg på afterski?Er det på kaféen? Da kommer du unna med hva som helst, det er så f@344ngs stappa fullt at ingen ser annet enn luggen. Og uansett er du gjennomdynket av øl etter kort tid.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva har man på seg på afterski?Jeg bruker for øvrig gjerne en sort løs bukse, typ myk bomull, og en kul superundertrøye fra Moods.
|
![]() |
|
|