|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rimeligere alternativ til Britax kidplus / kidfix?Vi skal kjøpe en beltestol til, og fra før av har vi en Britax kidfix. Den vi nå kjøper skal stå i nr.2-bilen, og blir mindre brukt, så jeg lurer på om det er noen rimeligere stoler som fortsatt gir bortimot like god sikkerhet og komfort for barnet. Eller er det bare å kjøpe en kidfix til?
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimeligere alternativ til Britax kidplus / kidfix?Vi har en Maxi Cosi Rodi, helt enkel sak, til bære-med-rundt-og-gjestestol, men har kjøpt en ekstra KidFix til bil nr 2. Synes ingen andre i rimeligere prisklasser virker like gode. Sikkerhetsmessig så er det ikke så store forskjellen. Kid har jo den skrå hodestøtten og den er jo et stort pluss.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Rimeligere alternativ til Britax kidplus / kidfix?Kjøpe brukt stol? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rimeligere alternativ til Britax kidplus / kidfix?
Kjøper i såfall bare fra kjentfolk, og alle jeg vet om har fortsatt beltestol i bruk.
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Rimeligere alternativ til Britax kidplus / kidfix?Jeg ville heller kjøpt en brukt bilstol i en modell som har kommet bra ut i tester, enn et billigere sete som kanskje ikke er like bra. |
|
|
|
![]() |
|
|