|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sunwing Side, TyrkiaPå Sunwing Resort spiser barna gratis hvis de spiser sammen med de voksne. Matprisene på Mallorca var ikke avskrekkende akkurat, og jeg innbiller meg at det i hvert fall ikke er noe dyrere i Tyrkia.
|
|
|
|
#22 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sunwing Side, TyrkiaJeg ble så fristet av denne tråden og resorten at vi har jammen meg bestilt oss ferie i Side
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sunwing Side, Tyrkia
Så gøy. Du får avgi rapport når du kommer hjem.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi går alltid og uansett for inclusive på Sunwing. Min datter på 4 spiser minimalt, og for den lille summen som inclusive koster, så spiser man særdeles godt og rimelig på Sunwing, synes jeg. De helt store gastronomiske opplevelsene sparer vi til de to dagene som det ikke er inkludert i prisen.
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Hvis det hadde vært opp til meg, så hadde vi også gjort dette. Mannen min er dog litt mer glad i å oppsøke andre restauranter enn bare den på hotellet, så vi gjør kjøper heller middagsbuffeter ettersom vi trenger. Det var ikke så dyrt på Mallorca i hvert fall.
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sunwing er TOPP uansett,selv om jeg har en forkjærlighet for Sunwing Alcudia og Sunwing Arguineguin. Denne gangen må jeg innrømme at Side virker forlokkende, samt at alle jeg hører om som har vært der, skryter hemningsløst over hvor flott anlegg det er.
|
|
|
#27 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Sunwing Side, TyrkiaSide er bare topp skriver jeg igjen altså Elin
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sunwing Side, TyrkiaJeg er også mest forelsket i Sunwing Resort konseptet. Vi var på Alcudia i fjor, og var ekstremt fornøyd. Siden prisen for oss 4 ble 10 000 mindre til Side enn til Alcudia, så forsøker vi oss der istedenfor.
|
|
![]() |
|
|