Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sunwing Side, Tyrkia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 17:34   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunwing Side, Tyrkia

På Sunwing Resort spiser barna gratis hvis de spiser sammen med de voksne. Matprisene på Mallorca var ikke avskrekkende akkurat, og jeg innbiller meg at det i hvert fall ikke er noe dyrere i Tyrkia.

Jeg antar at det er dagligvarebutikk på området. Det er i hvert fall vanlig. De har også en del enkle matvarer slik at man kan lage frokost på rommet. Vi har dog tenkt til å gå for frokostbuffet.

Gammel 06-04-10, 18:39   #22
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble så fristet av denne tråden og resorten at vi har jammen meg bestilt oss ferie i Side Vi reiser om 77 dager, gitt. Det blir begynnelsen av ferien for oss 22.juni og utover.

Hele Danmarksferien ble lagt på is gitt

Gammel 07-04-10, 11:46   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg ble så fristet av denne tråden og resorten at vi har jammen meg bestilt oss ferie i Side Vi reiser om 77 dager, gitt. Det blir begynnelsen av ferien for oss 22.juni og utover.

Så gøy. Du får avgi rapport når du kommer hjem.

Vi ble fristet på samme måte i fjor og endte opp med en strålende ferie.

Jeg tror egentlig at dere har valgt et veldig lurt tidspunkt å reise på, men i år passet det best på slutten av sommeren for vår del.

Gammel 07-04-10, 14:04   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

På Sunwing Resort spiser barna gratis hvis de spiser sammen med de voksne. Matprisene på Mallorca var ikke avskrekkende akkurat, og jeg innbiller meg at det i hvert fall ikke er noe dyrere i Tyrkia.

Jeg antar at det er dagligvarebutikk på området. Det er i hvert fall vanlig. De har også en del enkle matvarer slik at man kan lage frokost på rommet. Vi har dog tenkt til å gå for frokostbuffet.

Vi går alltid og uansett for inclusive på Sunwing. Min datter på 4 spiser minimalt, og for den lille summen som inclusive koster, så spiser man særdeles godt og rimelig på Sunwing, synes jeg. De helt store gastronomiske opplevelsene sparer vi til de to dagene som det ikke er inkludert i prisen.

Gammel 07-04-10, 14:06   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vi går alltid og uansett for inclusive på Sunwing. Min datter på 4 spiser minimalt, og for den lille summen som inclusive koster, så spiser man særdeles godt og rimelig på Sunwing, synes jeg. De helt store gastronomiske opplevelsene sparer vi til de to dagene som det ikke er inkludert i prisen.

Hvis det hadde vært opp til meg, så hadde vi også gjort dette. Mannen min er dog litt mer glad i å oppsøke andre restauranter enn bare den på hotellet, så vi gjør kjøper heller middagsbuffeter ettersom vi trenger. Det var ikke så dyrt på Mallorca i hvert fall.

Gammel 07-04-10, 14:07   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

vi reiste 30. august, og da var det varmt nok der for å skrive det slik .. men tror vel muligens at det er av de varmeste periodene - aner ikke.. men ett fantastisk flott sted hvis man reiser med barn da - vel og merke.. Vi har etterpå prøvd Sunwing resort Cala Bona, men ikke på langt nær så bra... blir spennende å se hvordan det er på Sunwing resort Kallithea (Rhodos) ..

Sunwing er TOPP uansett,selv om jeg har en forkjærlighet for Sunwing Alcudia og Sunwing Arguineguin. Denne gangen må jeg innrømme at Side virker forlokkende, samt at alle jeg hører om som har vært der, skryter hemningsløst over hvor flott anlegg det er.

Gammel 07-04-10, 15:43   #27
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Side er bare topp skriver jeg igjen altså Elin Løp og bestill

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 15:48   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Jeg er også mest forelsket i Sunwing Resort konseptet. Vi var på Alcudia i fjor, og var ekstremt fornøyd. Siden prisen for oss 4 ble 10 000 mindre til Side enn til Alcudia, så forsøker vi oss der istedenfor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.