|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg har kjøpt meg disse i dag, rååååsa Converse.
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg er en ganske satt førtiåring, men til og med jeg kunne funnet på å gå i slike.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg har ikke sansen, men jeg ser ikke akkurat stygt på de som bruker det. Hvis du liker de så beholder du de selvføgelig! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg syns ikke noe særlig om skoene, men det har ikke noe med alder å gjøre.
|
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Tror ikke de er noe for meg heller, men om du føler deg vel så go for it! Synes ikke det er veldig spesielt å gå må de i alle fall, jeg ville vel bare tenkt at du var en sporty jente.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg tenker at de fort blir møkkete, men at du er 35 har ingenting å gjøre med at jeg blir litt skeptisk. Men converse i seg selv er bare kult. Det bruker faren min også, og han er 58.
|
|
|
|
#9 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?At noen ikke liker skoene kan jeg leve med så lenge jeg ikke ser krampaktig ut, så dette var bra.
|
|
|
#10 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Beholde! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg har converse og er 33. :kommer ut av skapet: Og jeg er ungdom - ikke ungdommelig.
|
|
|
#13 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Deilige!
|
|
|
|
#14 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?definitivt keep! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Returnerer du dem, ja da er du jo ikke riktig navla! De var superfiiiine |
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?De var fine, og du kan ha dem, så absolutt. |
|
|
|
#18 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg har sånne, men ikke i rosa. Jeg har aldri i hele mitt liv likt rosa. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Selvfølgelig er du ikke for gammel. Jeg har sånne. Jeg er 37 (i noen uker til). JEg har til og med hvite! Og det går også fint. De tåler jo en runde i maskinen.
|
|
|
#20 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Selvfølgelig beholder du. De var fine!! Jeg har funnet svarte med rosa på i Tyskland og jeg nesten bor i de om sommeren.
|
![]() |
|
|