|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Hva gjør man når ...... man er alene med to barn, hvorav toåringen hyler og nekter å sove, og syvåringen har vært ute siden fire uten å gi fra seg et eneste livstegn?
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man når ...Jeg hadde begynt ringerunden til 7-åringens venner. Det går sikkert helt bra.
|
|
|
#5 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør man når ...Man tar med 2-åringen ut for å lete ja ... 4 timer er lenge, selv om alt helt sikkert er ok. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva gjør man når ...7-åring alene ute i timesvis uten å ane hvor hun er?
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjør man når ...Hun skulle opp til en venninne oppi gata her, men var ikke der da jeg ringte. Hun hadde visst ikke vært hjemme da Malin ringte på, så da har Malin gått til en annen venninne uten å si i fra.
|
|
|
|
#9 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva gjør man når ...Sette meg ned med syvåringen og bli enige om hva som er greit. Feks alltid si fra hvor man er.
|
|
|
#10 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjør man når ...Been there, done that. A number of times.
|
|
|
|
#11 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva gjør man når ...Hvis det er vanlig så hadde jeg nesten vurdert mobiltelefon i beltet hennes. Men da skulle det vært veldig veldig vanlig. Jeg er egentlig imot at de skal ha det når de er så små.
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva gjør man når ...Godt hun kom hjem igjen, så du slapp ta i bruk forslaget om å putte toåringen i vogna og starte leteaksjon. :hilsen hønemor:
|
|
|
#13 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjør man når ...Trulte: Vi har snakket om det. Men hun soser vekk det meste, så hun hadde vel hatt den i nøyaktig en uke tenker jeg.
|
|
|
|
#14 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva gjør man når ...Jeg er nok verre hønemor enn alle dere andre tilsammen, jeg hadde nok vært ute og lett etter henne minst 1 time tidligere. (Min snart 11-åring har leggetid ca 20.30...)
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjør man når ...Jeg synes at en syvåring kan være ute sammen med venner uten at jeg skal henge over skulderen hennes. Hun er både selvstendig og oppegående, og kan prate for seg, og kan både adresse og telefonnummeret mitt på rams. Det som hadde hendt i dag var at de hadde det så gøy at hun bare ikke kunne gå hjem, vistnok.
|
|
|
|
#16 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva gjør man når ...Kan hun klokken (sånn hel og halve timer)? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva gjør man når ...Hun har klokke, men den lå igjen på benken i dag pga problemer med reima, men siden hun var inne hos en venninne hadde hun kontroll på klokken. Hun visste at klokken var litt over åtte da hun kom hjem, og at det var veldig sent. Hun vet at hun skal komme hjem klokken syv, og pleier som regel å komme hjem da. Som oftest kommer hun litt før faktisk, og noen ganger rekker klokka å bli kvart over. Det har ikke hent før at hun har vært så sen som i dag, og det får helt klart konsekvenser.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør man når ...Godt hun kom hjem, uten at du måtte ut å lete. Det er helt forferdelig nr ungene "forsvinner" slik din gjorde i kveld.
|
|
|
#20 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva gjør man når ...Storebror ringer alltid og sjekker om kompisene er hjemme før han drar av gårde, så slipper han bomtur. Kan det være en idè? Da unngår man også at hun vandrer videre på leting etter neste venninne, for å sjekke om hun er hjemme.
|
![]() |
|
|