|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforhold
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdDet som sikkert kan skje er at man etter en tid sammen oppdager noe som for en selv er en stor greie, men som den andre rett og slett har glemt, eller har tenkt at ikke er så viktig. Jeg har heldigvis ikke opplevd det i parforhold, men i andre relasjoner hender det ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se for deg 75-åringen som må nøste opp alt som har skjedd i livet, for hemmeligheter skal man ikke ha!
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdTja, jeg har vært sammen med han siden jeg var 17 år, dvs godt over 20 år nå. Så det begrenser seg litt hvor mange hemmeligheter jeg pådro meg i forkant. Men vi snakker om det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har ikke så mange hemmeligheter merker jeg, ikke er det noe savn heller. Hadde jeg ville hatt det kunne jeg helt sikkert det, men det er ikke behovet for å holde ting hemmelig for hverandre som holder oss sammen for å si det sånn.
![]() |
#27 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJa og som annec har vi væ'rt sammen lenge og jeg var ikke spesielt gammel da det startet heller, mulig det ville vært annerledes om jeg skulle begynt påan igjen i dag.
![]() |
#28 |
flisespikker
|
Såklart ikke! Det er jo naboens hemmelighet, ikke min.
![]() |
#31 |
|
Det var faktisk seriøst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
frakoblet
|
For å være seriøs: Det trenger ikke være en slem hemmelighet selv om man ikke forteller det. Jeg vil for eksempel ikke vite om det hvis helten flørter med en annen. Jeg kommer bare til å bli lei meg og skuffet, og så lenge han ikke gjør noe vil jeg ikke vite om det. Så jeg praktiserer det sånn andre veien også.
![]() |
#33 |
flisespikker
|
Altså, sånn rent bortsett fra at du åpenbart har langt mer erfaring med den typen naboer enn jeg har, uten at jeg kan skjønne hvorfor (
![]() |
#36 |
|
Joda, men poenget var egentlig om sånne kommentarer/henvendelser/forsøk på å sjekke opp kommer fullstendig uprovosert. Then what? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
frakoblet
|
Then I would most likely keep it to myself. And treasure it.
![]() |
#40 |
flisespikker
|
Spør du nå egentlig om hva vi/man gjør i forhold til den uprovoserte naboen, eller er vi fremdeles på "forteller man det til mannen sin eller ikke"-spørsmålet?
![]() |
|
|