|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Epikur
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg kan forsøke å si litt om hvorfor jeg kicket på noe av det Floksa skrev før i dag. Det er ikke hvor nær hun ønsker eller ikke ønsker å være, jeg har introverte venner og er gift med en introvert, det er ikke det.
|
|
|
#242 |
|
Passiv
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdAltså - han jeg bor sammen med er ekstremt introvert. Han trenger ikke treffe et eneste menneske på noe vis i løpet av et år eller tre. Han har rett og slett ikke det behovet. |
|
|
|
#243 |
|
Passiv
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdKanskje det rett og slett er jeg som er folkesky mens Floksa er utadvendt og deler det meste? |
|
|
|
#244 |
|
can-jur
|
Sv: Hemmeligheter i parforhold
.
|
|
|
|
#245 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg har flere venninner som jeg anser som nære, og når de forteller meg hvordan det står til i livet sitt, så forteller jeg det ofte til mannen. Når de forteller ting i fortrolighet som det er tydelig at ikke skal videre, da forteller jeg det ikke til han. Det har dog vært noen unntak, hvor det har plaget meg og jeg har lurt på hvordan jeg skal reagere i forhold til vedkommende.
|
|
|
#246 |
|
Tøff
|
Sv: Hemmeligheter i parforholdSkal vi se. Nei aC, det var ikke deg jeg kommenterte, Glitter hadde rett kommentar i tankene.
|
![]() |
|
|