Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finkåpe til jente og finkåpe/frakk til gutt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 00:47   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Finkåpe til jente og finkåpe/frakk til gutt?

Jeg er på leting etter penere overtøy til ungene. Noe de kan bruke 17. mai, konfirmasjon og ved andre anledninger de skal pynte seg. Vet dere om noen nettbutikker som har noe fint?

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:03   #2
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finkåpe til jente og finkåpe/frakk til gutt?

Jeg så noe utrolig fint på en interiør/klesbutikk på Røa-senteret i går, den butikken som ligger i underetasjen. Husker ikke merkene.
Kåpene kostet ca 550,-. De hadde også barnepysjer fra Lexington eller var det Gant? der til kr 1100,-!

Nå skal det litt til at du har Røa-senteret innenfor rekkevidde da...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 14:24   #3
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg får dessverre ikke inn bildet og det kommer naturligvis an på størrelsen men denne har jeg hatt-og har i str. 5 år:

Aya Naya - Kåpe med lilla blomster

Flott kåpe til vår og tidlig høst. Hette som går å ta av. Kåpen har flotte farge kombinasjoner og detaljer. Den er foret med fint blomstret stoff. Kåpen er spesiell og veldig fin, det er ikke mange som har denne. Den kan vaskes på 40 grader

Før 829,-

Kr 429,-

Kjøpt på megogmagen.no. Den er superlekker og anvendelig også til hverdagsbruk. En kåpe som ikke alle andre har, og ser hun har den igjen i 3,4 og 8 år.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 10:53   #4
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Skulle akkurat anbefale Zara siden jeg har kjøpt fine vinterklær til barna der, men ser nå at det var nettbutikker du var ute etter. Har dessverre ingen anbefalinger da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.