|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glad
|
Pc-en vil ikke starte!Jobbdataen gikk tom for strøm i veska i ettermiddag. Nå vil den ikke starte. Jeg har brukt svenskeknappen flere ganger, men den kommer bare til "vent litt" hver gang. Når jeg prøvde å starte opp i sikker modus virket ikke brukernavn og passord. What to do?
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Sv: Pc-en vil ikke starte!Og når jeg tropper opp der i morgen tidlig starter sikkert maskina som vanlig, og jeg framstår som dum blondine til tross for mitt mørke hår.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pc-en vil ikke starte!Prøv å bruke administrator passord i sikkerhetsmodus? Mannen mener at du kansje ikke kan ha rettigheter til å logge deg på i sikkerhetsmodus, men han er ikke sikker altså. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
<*(((<
|
Sv: Pc-en vil ikke starte!Sikker modus laster minimalt med drivere og slikt, slik at man kommer inn hvis det er noe sånt som har skjært seg (og kan rette det opp). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glad
|
Sv: Pc-en vil ikke starte!
Den var litt varm, men ikke brennvarm. Og jeg har egentlig synset det samme som torsk allerede, at den ikke gikk i dvale som den skulle. Ser ut til at det trengs en servertilgang for å koble på i sikker modus, og denne må jeg sikkert være påkoblet jobbnett for å få. Jeje, blir tidlig seng på meg istedenfor jobbing da.
|
![]() |
|
|