Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Alt for Norge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-10, 22:26   #81
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt for Norge

[quote=Salt;2189389] De er jo så søøøøte!

quote]

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:26   #82
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er et show hvor det faktisk gjør litt vondt å se noen bli stemt ut. De virker som utrolig hyggelige mennesker hele gjengen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:27   #83
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Enig, glitter!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:29   #84
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Dette er et show hvor det faktisk gjør litt vondt å se noen bli stemt ut. De virker som utrolig hyggelige mennesker hele gjengen.

Ja, rett og slett trist.

I dag måtte jeg bare gråte litt med hun som ble så rørt over bunaden fra Sogn og Fjordane. Veldig søtt!

Gammel 15-04-10, 22:30   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var faktisk nøyaktig det jeg sa til mannen min for ti minutter siden. Kjempetrist er det. Jeg håper bare virkelig at alle får møte familiene sine eller i det minste oppgitt navn og adresser, siden TVNorge vet det.

Gammel 15-04-10, 22:31   #86
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Ja, rett og slett trist.

I dag måtte jeg bare gråte litt med hun som ble så rørt over bunaden fra Sogn og Fjordane. Veldig søtt!

Jeg satt også og gråt litt under denne episoden, hehe. Både av hun med bunaden og av han presten som gråt pga. nasjonalsangen og svigerfaren.

Gammel 15-04-10, 22:32   #87
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For noen søte og rare amerikanere!

Så glade at de gråter når de får ha på bunad. Jeg gråter også litt når jeg må ta på bunaden, men det er av andre årsaker.

Gammel 15-04-10, 22:34   #88
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg alene om å synes at dette var skikkelig, skikkelig dårlig tv? Jeg er så skuffet. Hele greia var jo fokusert på reality-biten. Og den delen er jo uinteressant. Mye morsommere om det var mer om kulturforskjeller og -misforståelser. Men her var det jo bare snakk om konkurranse og å måtte gjøre ubehagelige ting.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:36   #89
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg gråter også litt når jeg må ta på bunaden, men det er av andre årsaker.

Jeg gråter når jeg ser bunader for det er ingenting jeg har mer lyst på enn bunad. Har ønsket meg det hele livet.

Gammel 15-04-10, 22:38   #90
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg gråter når jeg ser bunader for det er ingenting jeg har mer lyst på enn bunad. Har ønsket meg det hele livet.

Da synes jeg du skal unne deg en bunad en gang!

Jeg gråter også når jeg ser min bunad... enn at jeg brukte str. 34 en gang i nær fortid

Gammel 15-04-10, 22:40   #91
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Denne serien likte jeg, men enig i at de er litt før søte til å bli stemt ut.

Gammel 15-04-10, 22:42   #92
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Da synes jeg du skal unne deg en bunad en gang!

Jeg skulle unne meg bunad når jeg hadde gått ned 70 kg. Det klarte jeg, men plutselig kom jeg på at en bunad koster penger, mye penger.

Men jeg venter en sum penger i år, får jeg nok skal jeg ha bunad. Det blir nok en brukt siden det sitter langt inne å bruke så ekstremt mye penger på et plagg jeg ikke bruker så ofte, men jeg kan jo få en brukt til rundt 15.000 vel. Sinnssykt mye penger det og altså ... Men jeg SKAL ha bunad!

Gammel 15-04-10, 22:44   #93
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Iset, du kan jo brodere en selv?

Gammel 15-04-10, 22:44   #94
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har to og liker ingen av dem.
Kan ikke fatte hvorfor jeg har fått de prakka på meg ettersom jeg siden jeg var fem har vært ganske klar på at jeg IKKE vil ha bunad. Eller sølv.

Men programmet liker jeg faktisk.

Gammel 15-04-10, 22:45   #95
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Iset, du kan jo brodere en selv?

Gammel 15-04-10, 22:46   #96
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Jeg skulle unne meg bunad når jeg hadde gått ned 70 kg. Det klarte jeg, men plutselig kom jeg på at en bunad koster penger, mye penger.

Men jeg venter en sum penger i år, får jeg nok skal jeg ha bunad. Det blir nok en brukt siden det sitter langt inne å bruke så ekstremt mye penger på et plagg jeg ikke bruker så ofte, men jeg kan jo få en brukt til rundt 15.000 vel. Sinnssykt mye penger det og altså ... Men jeg SKAL ha bunad!

Ja, det er fryktelig dyrt! Jeg driver å samler sølv til en ny (og passende) bunad nå, annen type en jeg har fra før (har drakt) og en 30 000 må jeg nok regne med. Tar det litt etter litt, ønsker meg sølv til jul og bursdager også blir det vel en bunad til slutt.

Lurt å kjøpe brukt om du får tak i det da. Mange av bunadene som selges på finn selges av folk som ikke trives i bunaden sin og derfor er plaggene i nærmest ubrukt stand.
Du fortjener absolutt en bunad etter å ha gått ned 70 kg! Det er jo helt fantastisk!

Gammel 15-04-10, 22:47   #97
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Du tar vel utfordringen! Det blir mye billigere, og så kan du jo starte å selge eller noe.

Gammel 15-04-10, 22:50   #98
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er jeg alene om å synes at dette var skikkelig, skikkelig dårlig tv? Jeg er så skuffet. Hele greia var jo fokusert på reality-biten. Og den delen er jo uinteressant. Mye morsommere om det var mer om kulturforskjeller og -misforståelser. Men her var det jo bare snakk om konkurranse og å måtte gjøre ubehagelige ting.

Så du første episode? Jeg likte den bedre. Jeg er enig i at denne hadde litt mye fokus på fryktelige norske russetradisjoner, og savnet litt mer prat om det. Men jeg syns de er så søte at det veier opp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:52   #99
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er til å spise opp hele gjengen. Og så utrolig sporty de er.
Joseph er jo enorm - det så utrolig komisk ut da han sto med armene rundt hele laget.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 22:53   #100
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Magica: jeg tror ikke det nei.

Jeg klarer ikke å vente til neste torsdag altså, tror det blir ubetalelig å se dem skulle spise sauehode altså!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.