|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vossatassar HoppedressHvordan er de i str.? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vossatassar HoppedressMin snart 4 åring bruker 98/104, og jeg bestilte str 100 til han. Den passer akkurat. Hadde han ikke vært så smal som han er, tror jeg at jeg ville ha byttet den til str 110. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Viva la vida
Sv: Vossatassar Hoppedresshumm.. min snart 4 er ikke stor eller, han bruker mye 98. Skal jeg bestille 110?? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vossatassar HoppedressNabojenta er litt høyere enn min, sånn omtrent 112 cm. Hun måtte ha 120 i Vossatassdressen.
|
|
|
#6 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vossatassar HoppedressDressen skal være lang i bena, så derfor vil det jo alltid være et misforhold mellom erm- og benlengden. Sist redigert av skyfri : 17-04-10 kl 12:41. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vossatassar HoppedressJeg synes de er litt små i størrelsen jeg, ihvertfall sammenlignet med OnePiece feks.
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vossatassar HoppedressJeg fant ikke enne hoppedressen på nettsiden jeg googlet jeg. Masse andre klær fra dem, men ikke dressen.
|
|
|
#10 |
|
Viva la vida
Sv: Vossatassar HoppedressTusen takk for hjelpen!!! jeg fikk dresene og de er veldig fine 120 til snart 6 åring og 110 til snart 4 åring!! |
|
|
|
![]() |
|
|