|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
TFK Joggster Twist og liggekomfortVi planlegger å selge Teutonia S3 og OTH, og bytte til en vogn med lengre rygg enn på S3 og med rettere sittestilling enn på OTH. Etter å ha sondert terrenget litt kom vi fram til at TFK var perfekt. Helt til vi prøvde Pjokken oppi i liggestilling.
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TFK Joggster Twist og liggekomfortVår ligger kjempegodt i den, men pleier å ta opp fotbrettet. Synes ikke at knekken i ryggen er noe problem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: TFK Joggster Twist og liggekomfortJeg synes den hadde god liggestilling, kan ikke påstå at mine unger lot seg merke av knekken i ryggen. Det er viktig å ha glidelåsene helt nede og fotbrettet oppe, da burde det bli bra. Men det er klart, unger er forskjellige, lillesøster kunne ikke fordra en Quinnyvogn jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe, verken liggestilling eller sittestilling ble godt for henne.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: TFK Joggster Twist og liggekomfortGrattis med kjøpet - du kommer ikke til å angre; begge mine sov godt i TFK. Nå har vi faktisk OTH, men jeg vurderer sterkt å bytte tilbake til TFK!
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: TFK Joggster Twist og liggekomfortTakk! Nå har vi montert den, og fått prøvd den ut på stuegulvet. Femåringen har god plass i den, selv med kalesjen over hodet.
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: TFK Joggster Twist og liggekomfortGrattis med vogn! Jeg vurderer også å selge S3 og OTH og bytte i en joggster twist da denne har endel fikse løsninger som ikke oth har... så jeg er spent på å høre dine erfaringer med tanke på hvordan den er å trille. Om den er tyngre eller om det er ganske likt som OTH.
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TFK Joggster Twist og liggekomfortSnoopy sover godt i vogna og hun er 3 år,og har kjempe plass
|
|
![]() |
|
|