|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Noen som har Viking Sparrow gtx str 27 eller 28, og kan måle innvendig såle?Jeg må bestille sko til lillebror, og er litt usikker på størrelsen. Noen som kan måle innersålen for meg, i str 27 eller 28? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Noen som har Viking Sparrow gtx str 27 eller 28, og kan måle innvendig såle?Ca 17 cm i str 27 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har Viking Sparrow gtx str 27 eller 28, og kan måle innvendig såle?Takk for målene, M&S! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Noen som har Viking Sparrow gtx str 27 eller 28, og kan måle innvendig såle?Fine sko, hvor bestiller du disse?
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Noen som har Viking Sparrow gtx str 27 eller 28, og kan måle innvendig såle?Jeg bestillte på XXL til 549,- De har dem også på Brandos.no. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Noen som har Viking Sparrow gtx str 27 eller 28, og kan måle innvendig såle?Jeg hadde forresten på skoene i barnehagen en dag (altså på dattera mi, he he..) og de synes det var ille å ha dem på henne fordi de kunne blir skittne. Prøvde og forklare at det er gore tex brukssko men de tok ikke helt den. |
|
|
|
![]() |
|
|