|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Butikker i LegolandHva får man kjøpt i legoland? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Butikker i legolandDer er en stor og veldig dyr butikk. De selger lego i enkeltbiter etter vekt, så det er sikkert kult dersom man bygger mye. Ellers hadde de legomatbokser, som mine jenter ønsker seg veldig, så det fikk de der. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Butikker i legolandDe seler Lego klær og sko ja, samt et par andre merker. Ellers får du jo kjøpt alt av lego; fra små til store pakker osv. Det er jo ikke råbillig, men mye av legoen er rimeligere enn her hjemme! Løsvektlego er også å få kjøpt.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Butikker i legolandÅ betale med kort i Danmark er generelt dyrt.
|
|
|
#5 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Butikker i legolandJeg har funnet en finfin butikk rett ved inngangen som bl.a. selger Friis-vesker. Så jeg ender stort sett opp med en hver gang vi er i Legoland. I tillegg så er det en del kule barneklær. Tips - de legomatboksene får du kjøpt med inngravering av navnet. Det er ganske så smart.
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Butikker i legolandDet er definitivt ikke billigere i Legoland. :nope:
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Butikker i legolandHar de duplo tech der? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Butikker i LegolandDet meste de har i Legoland får man også kjøpt på Lego.com.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Butikker i Legoland
Eller i legoland rett utenfor London, når pundkursen er som den er.
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Butikker i LegolandDe har verdens beste skolesekker i Legoland! Alle mine gutter har hatt (har) de sekkene fra 1.-3. trinn, sånn ca. De er utrolig lette, gode og praktiske - og har vunnet en eller annen "Best i test" greie i Danmark.
|
|
|
#12 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Butikker i LegolandJa, de har masse Lego i løsvekt!
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: Butikker i LegolandSpennende. De har nok ikke lego tech der da. Har ikke sett det på lego.com på noen år. Det romskipet vi har er vel kjøpt for 10år siden ihvertfall 8. men denne pakken jeg viste bilde av lenger oppe i tråden får man tak i fra USA eller UK. Tenkte vi skulle kjøpe den i 3års gave til teknikkeren vår. Skal til legoland 1 uke etter 3årsdagen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Butikker i LegolandVi kjøpte masse lego i løsvekt når vi var der i påsken. I tillegg digge gutta de nøkkelringfigurene. Dvs, de vil ha de som figurer så jeg fikk oppgaven med å få av nøkkelringgreiene slik at de kan leke med de som vanlige figurer. De fikk velge seg endel av favorittene sine fra Star Wars som man ellers må køpe i store pakke. De hadde også endel "special edition" sett som var kule. Det var legopakker der som man som regel ikke finner andre steder. Når vi var i der nå så var vi (eller gutta) så heldige at matbutikken som var ved huset vi bodde i hadde minus 50-70 % på masse lego. Så da fikk de Star Wars lego til over halv pris. Vi kjøpte med litt gaver også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Sv: Butikker i LegolandJeg ante ikke at det var Legoland i England. Hvordan er denne kontra den i Danmark? Jeg ser mer syn på å ta turen til England enn Danmark.
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Butikker i Legoland
Jeg har ikke vært på den i Danmark siden jeg var barn selv, men syns den i England var pesete. Den ligger i Windsor, så det tar litt tid å komme seg ut dit fra London, og når man går av toget står det en bitteliten lapp om hvor man skal gå for å finne shuttlebussen. Denne måtte vi så stå å vente på i 20 minutter (det kommer ett tog i timen, så det er ikke vanskelig å få bussen til å stå der når togpassasjerene kommer.) Deretter var det et salig kaos fordi alle hadde ulike billetter alt ettersom hvor disse var kjøpt, og konduktøren ropte og skrek og ingen fikk gå på uten at disse ble sjekket og stemplet og what not og det tok de ineffektive engelskmennene intet mindre enn 40 minutter å få 32 personer på en buss.
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Sv: Butikker i LegolandAiaiai, ikke helt oppløftende, altså. Hm.
|
|
|
#18 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Butikker i LegolandJeg har funnet mye billigere lego på Bilka når jeg har vært i Danmark. |
|
|
|
![]() |
|
|