|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Tar du av hinnen på eggeplommen når du steker? | |||
| Selvfølgelig. :anatole: |
|
28 | 19,05% |
Går det an?
|
|
92 | 62,59% |
| Nei! Det er den som passer på alle vitaminene, nemlig. |
|
11 | 7,48% |
| Dustepoll! Hvorfor er det aldri noen helt enkle ja/nei-alternativ? Hm? |
|
16 | 10,88% |
| Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?Nei. Vi steker på begge sider.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?Jeg liker ikke at det er en sånn blank greie på speilegget mitt nei. Som regel så blir plomma punktert når jeg holder på men det er bedre enn den blanke greia. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?jeg gjorde det før, men syns det er styrete. Nå legger jeg på lokk i 30 sekunder så hinnen blir hvit og ikke er slimete.
|
|
|
#6 |
|
Ad astra
|
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?
Ja - hvilken hinne??? (Vurderer å steke egg for å finne ut hva det dreier seg om...
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?Det er nemlig tydeligvis en hinne på eggeplommen som man kan lirke av med en gaffel, sånn at det ikke blir ekkelt og manetlignende. I didn't know. Now I do. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?nei, absolutt ikke, og ser ikke poenget heller... da flyter jo plommen utover? Bare å sprekke den da vel, problem solved?
|
|
|
#13 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?Hæ? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?Jeg tar den av etterpå om jeg får et egg som bare er stekt på en side. Selv steker jeg på begge sider slik at denne slutter å være slimete, men plommen fremdeles er rennende.
|
|
|
#16 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?Aldri tenkt over, men i starten når jeg var sammen med mannen så hadde han noen utvalgte gloser om at a`mor hadde brukt å ta bort det "blanke" oppå egget. Det regnet jeg da i min uforstand som "sluddet og vås" og snudde bare egget på skiva, og sim salabim!!
|
|
|
#18 |
|
*_*
|
Sv: Tar du av hinnen på plommen når du steker egg?
Når du først har pirket den bort én gang, vil du aldri gå tilbake. Med mindre du steker egget på begge sider, selvsagt.
|
|
![]() |
|
|