|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Tips til hva man kan snoke?Jeg ammer og har derfor et vanvittig sukkersug, jeg har mest lyst å flytte inn på en sjokkisfabrikk og rulle meg i sjokkis og marsipan. Og det går jo ikke.
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Man kan spise ganske urimelige mengder sjokkis og ikke legge på seg. Har jeg hørt.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Rosiner og nøtter. Det metter i hvert fall litt, og du får i deg nyttig fett. Men man kan visst legge på seg litt av det. Har jeg hørt. |
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Helt mørk sjokolade er det eneste som demper mitt sukkerbehov. Da trenger jeg ikke en gang særlig mye.
|
|
|
#6 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hva man kan snoke?Ordentlig mørk-mørk sjokolade, en kopp kakao, smoothie laget på ferskpressede appelsiner, frosne jordbær og fersk ananas/mango, grove vafler med litt mindre sukker?
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Yoghurtnøtter fra Den Lille Nøttefabrikken.
|
|
|
|
#8 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Tips til hva man kan snoke?Yogurt syns eg hjelper litt. Det er jo sukker i det, men mindre enn marsipan i alle fall. Og så syns eg at mørk sjokolade går. Eg tyr gjerne til kokesjokolade. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Tips til hva man kan snoke?Røde druer delt i to, yoghurt naturell og masse kanel på.
|
|
|
#11 |
|
Peppy!
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Kan smoothies duge? Yoghurt, mengdevis med frosne bær og banan? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Tips til hva man kan snoke?Det finnes jo sånne ferdig utkjevlede marsipanflak som brukes til lokk på kaker, det går sikkert an å rulle seg i dem om man legger mange nok ved siden av hverandre. :hjelpsom:
|
|
|
#14 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Tips til hva man kan snoke?Eg har ein boks med Sans iskrem i fryseboksen. Det er til nødsfall. Den er ganske sunn (alt er relativt, sjølvsagt), og den dekkar det akutte behovet for sukker/søtt.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?1 dl mager vaniljekesam og 100 gram skogsbær (eller andre bær eller mango/kiwi/banan eller hva du måtte ha i hus) blandes før man strør litt hakkede valnøtter på toppen, og så er det veldig godt med bittelitt akasiehonning oppå der igjen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: Tips til hva man kan snoke?Noen biter med mørk sjokolade har da aldri skadet en ammekvinne.
|
|
|
#17 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Tips til hva man kan snoke?Mager vaniljekesam smaker jo ekkelt...
|
|
|
#19 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tips til hva man kan snoke?Cottage cheese blandet halvt om halvt med krem, valnøttbiter og varme bringebær oppå |
|
|
|
|
|
#20 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til hva man kan snoke?Tomater, og det skal også være med på å dempe sukkersuget!! Og godt er det å!!
|
![]() |
|
|