|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Tights … ?Hvordan bruker dere tights? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tights …?Jeg brukte tights og tunika som gravid. Ellers kunne jeg funnet på å bruke det som strømpebukse hvis jeg har sko som dekker foten nede.
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Tights … ?Jeg bruker ikke tights, men vurderer å skaffe meg en nå. Da under KJOLE (ikke tunika - det er for kort for meg for å bruke tights, men det skyldes fyldige lår og bakdel)
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tights … ?Jeg brukte tights på begynnelsen av nittitallet, og har ikke klart å trykke dem til mitt bryst igjen i neste runde. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Tights … ?Jeg bruker det (i alle fall foreløpig) kun i én situasjon, og det er under kjole eller skjørt om vinteren. Da har jeg en strømpebukse i samme farge under, og tightsen når midt på leggen.
|
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Tights … ?Jeg bruker veldig lite tights og da ikke til tunika (som jeg faktisk ikke har).
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tights … ?Jeg bruker tights under en lang singlet med en lang genser eller cardigan over. (fant noen laaange singleter på H&M som fungerer utmerket til mine 180 cm.
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tights … ?Jeg har brukt én gang i denne moteperioden, og det var faktisk nå i helgen. Da brukte jeg det i stedet for strømpebukse fordi nylon ble for kaldt og ull for varmt; under et vanlig skjørt og med støveletter utenpå. Det så egentlig ut som en tykk, fast strømpebukse. Håper jeg.
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Tights … ?Jeg bruker tights til det meste, til tross for store lår og tykk bakdel
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Tights … ?Hva med jeans-tights?? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tights … ?Jeg bruker tights til det meste, unntatt under korte skjørt/shortser. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Tights … ?Jeg bruker det til lange tunikaer og korte kjoler.
|
|
|
|
#13 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tights … ?Jeg bruker ikke lange tights, men kommer til å kjøpe noen flere av de som har piratbukselengde. Kjekke å ha nå når det begynner å bli litt varmt til tykke strømpebukser, men for kaldt til bare føtter. Jeg liker ikke de tynneste strømpebuksene, og går veldig sjelden i bukse
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tights … ?Jeg bruker nesten bare tights/tightsjeans, til tunikaer, lengre cardigans ++ Om sommeren bruker jeg mye kortere tights under tunikaer og kjoler/skjørt - føler meg langt mer vel med det ettersom jeg ikke er spesielt glad i bena mine.
|
|
|
#15 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Tights … ?Har nå kjøpt meg jeanstights..... |
|
|
|