Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brio Sitty

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 22:31   #1
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brio Sitty

Er det enkelt å ta av hjulene på Brio Sitty? Tenker på dersom vi må ha gjøre den enda mindre ved pakking i bilen.

Jeg kan ikke noe for det, men jeg har veldig lyst på den. Har alltid hatt det. Tror det er noe nostalgisk med den som gjør det. Husker faktisk at jeg hadde en lignende vogn selv da jeg var liten. Vurderer å prøve en sånn nå den siste tiden med vogn. Lillebror bruker Oth-en i barnehagen, men jeg har lyst på en mindre vogn på fritiden. Zappen vår blir fremdeles litt feil for ham, føler jeg, siden den ikke har hverken ligge- eller hvilestilling. I Sitty-en vil han kunne ta seg en hvil dersom det blir behov.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 13:12   #2
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Brio Sitty

Ja, hjulene er lette å ta av.

Jeg har hatt vognen til gutten min fra han var 2-3 ,5 år og har vært kjempefornøyd med den.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 14:49   #3
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjulene er veldig lette å ta av ja.

Vi har sitty, og er veldig fornøyd med den.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 15:50   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har du gått og lurt på denne vogna i evigheter, kjøp den!

Den er forøvrig kjempefin.

Gammel 21-04-10, 20:58   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Nå har du gått og lurt på denne vogna i evigheter, kjøp den!

Den er forøvrig kjempefin.

Ja burde vel det, men samtidig ikke det jeg burde bruke penger på for tiden.

Gammel 21-04-10, 21:25   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Enig med resten i at Sitty'n er veldig god

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 22:05   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et nesten usunt forhold til min Brio Sitty! Jeg kjøpte den til eldstejenta og den står fortsatt godt lagret på loftet selv om det er flere år siden jeg hadde barn som kunne bruke den. Det er den absolutt beste trilla jeg har hatt - og jeg har hatt mange vogner! Jeg hadde en lignende (Emmaljunga Softy) til tvillingene også og elsket den like høyt. Den har vi gitt til barnehagen og der er den daglig i bruk.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 22:11   #8
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde Emmaljunga Softy i både tvilling-versjon og 1-manns. Elsket den. Begge to var svarte, og barnehagen jublet da de fikk overta tvillingvognen etter oss. Super-solide vogner, lette å trille, kunne ikke tenkt meg annen trille enn den typen der. Brio Sitty er i samme sjanger.

Gammel 21-04-10, 22:53   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Tror jeg har et rart facinasjonsforhold til Brio-vogner generelt. Som Lhi-My har jeg en Brio vogn liggende som jeg ikke klarer å kvitte meg med, men det er en Brio kombi. En 2003-modell med delvis rutete stoff! Jeg har likt Sitty-en helt siden jeg begynte å se etter vogner i 2003 og har vært på nippet til å kjøpe den flere ganger. Har egentlig aldri hatt noen sans for Emmaljunga- eller Simovogner, og måtte jeg har valgt en 4-hjuls vogn på nytt så måtte det ha blitt en Brio-vogn.

Vel, får se an finansene og ta en liten prat med mannen. Kjøper nok uansett en brukt en. Min vogninteresser er visst ikke helt gravlagt enda.....

Gammel 22-04-10, 12:02   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde en Brio Sitty, og solgte den for å prøve en Brio Spin. Men den er jeg ikke like fornøyd med, så nå vurderer jeg å selge Spin igjen, og kjøpe en ny Sitty...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.