Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjolehjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 18:47   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Kjolehjelp

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hm- kanskje du og jeg skulle ha tatt oss en tur dit en dag ? Kjekt å få prøvd, liksom..

Jaaaa, det kan vi gjøre. Hvor ligger det hen?

Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 18:52   #22
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Tror nærmeste er Hønefoss eller Mjøndalen...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 18:52   #23
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi får evnt ta det som en tur
Har du noe fri framover ??

Gammel 11-04-10, 18:59   #24
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Jeg trenger bikini også, og de hadde ganske godt utvalg, så det hadde vært flott om vi fikk det til...

Gammel 11-04-10, 19:12   #25
Left
Passiv

Standard

Jeg har masse fri i ikke uka som kommer, men uka etterpå. Har vurdert en møretur, hvis ikke kan vi ta det da?

Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 19:13   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne synes jeg var fin da!

http://www.cellbes.no/Category/1,10/...ding/0?mid=972

Men litt utplukket i str.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 19:17   #27
Left
Passiv

Standard

Åh der var det mange fine. Jeg også syntes den uten ermer var finest heheeh, så kanskje jeg må fravike en ufravikelig regel
Jeg kan evt. bruke den fine bolerojakken jeg fikk av gnuri

Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 19:25   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 22:53   #29
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil bare gi beskjed om at jeg fikk den rosa kjolen i innlegg 2 i posten i dag. 44 passet greit, men jeg tror jeg beholder den andre også, for jeg bruker den enn så lenge med en sort topp under. Jeg har sett at de har den inne i alle størrelser på La Redoute. Dog litt dyrere enn hos ellos.

Gammel 21-04-10, 00:02   #30
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vil bare gi beskjed om at jeg fikk den rosa kjolen i innlegg 2 i posten i dag. 44 passet greit, men jeg tror jeg beholder den andre også, for jeg bruker den enn så lenge med en sort topp under. Jeg har sett at de har den inne i alle størrelser på La Redoute. Dog litt dyrere enn hos ellos.

Ok Jeg har bestilt flere kjoler på Ellos nå, så satser på at noe av det passer

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.