|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Og da er beslutningen om å åpne luftrommet i UK igjen tatt. Se http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/8633597.stm Jeg skjønner likevel ikke helt om dette er en politisk beslutning eller en vitenskapelig. Jamfør denne saken der det hevdes at det ikke er trygt å fly "rundt" asken. http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/8632583.stm |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg har i hvert fall tenkt å fly på mandag, så sant flyene går og vårt interne flyforbud er hevet.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Om festen var i Tyskland så hadde jeg sette annerledes på det for da er det enkelt å ta seg hjem. Men Skottland gjør det litt vanskeligere. Om det var jobb så hadde det vært noe helt annet også. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg.
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg ville ikke fløyet.
|
|
|
|
#46 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?
Nei.
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Ja, jeg vil fly, fly, fly!!! Hurra og takk og pris at flyplassene er åpnet igjen!!
|
![]() |
|
|