|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svømmebriller til barn (ser ut som mini slalombriller). Hvor?Jeg har sett en liten en som hadde noen svømmebriller som så veldig gode ut til barn. De så ut som slalombriller og satt som støpt, noe som de vanlige IKKE gjør på barna. Noen som vet hva jeg mener og kan tipse om hvor jeg kan få tak i slike?
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Svømmebriller til barn (ser ut som mini slalombriller). Hvor?Vi har saanne og kjöpte dem hos Karstad i Hamburg. :hjelpsom: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
:)
Sv: Svømmebriller til barn (ser ut som mini slalombriller). Hvor?Dette er noe som ligner.. men det var ikke akkurat de jeg tenkte på.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Svømmebriller til barn (ser ut som mini slalombriller). Hvor?Mine jenter svømmebriller fra Speedo kjøpt på en G-Sportbutikk. De er nokså like de du la ut bilde av over her. Du finner de sikkert på speedo.com |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Sv: Svømmebriller til barn (ser ut som mini slalombriller). Hvor?Så slike svømmebriller som jeg tror du mener på XXL Alnabru nylig
|
|
|
#6 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Svømmebriller til barn (ser ut som mini slalombriller). Hvor?Vi har kjøpt slike briller du beskriver i svømmehallen. (Nadderudhallen.) De sitter veldig godt på.
|
![]() |
|
|