|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Trenger ny sports-BH, hvilken?Ja nå er den jeg har på overtid så det holder og jeg vil ha noen nye.
|
|
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??Husker ikke hva de heter, men jeg har kjøp noen veldig gode på Triumf. Sitter som ett skudd og puppene er der de skal være
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??Da må du kjøpe Shock Absorber (corny navn, I know), men den er bare best! Man får til og med ha sine TO pupper også - ikke bare en stor pølse som jeg synes det blir i de andre sports-bh`ene jeg har prøvd.
|
|
|
#4 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??De selger den forresten på La Lina på St.Hanshaugen i Oslo. Super undertøysbutikk med damer som kan sakene sine.
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??Ser på Timarco at det er flere Shock absorber ja.....
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??
Pøh!
|
|
|
|
#8 |
|
anglofil
Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??Shock Absorber er helt fantastiske
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??Jeg bruker 70G, kjøpte en fra Freya hos Bravissimo med bøyler osv som sitter som støpt. Jeg er superfornøyd med den! Jeg kjøpte den vanlige størrelsen min, forøvrig. Den finnes i svart, hvit, hudfarget eller rosa. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
bits and pieces
|
Sv: Trenger ny sportsBH; hvilken?Hmm, Freya syns jeg er små i størrelsen. Har en 70F liggende, men den tror jeg er for liten. kanskje på tide å ta den fram å prøve igjen.
|
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Trenger ny sportsBH; hvilken?Den som m^2 viser, er på salg hos figleaves, og kommer under 200 kroner.
|
|
|
#12 |
|
bits and pieces
|
Sv: Trenger ny sports-BH, hvilken?Hmm, bestilte meg en shock absorber med samme størrelse rundt og en halv cup over det jeg er. Tror jeg vipper mellom F og G og valgte G. Men det tyter littegranne ut
|
|
|
|
#13 |
|
anglofil
Sv: Trenger ny sports-BH, hvilken?Ser ut som den jeg har, er det maks support level 4? Håper du blir fornøyd. De er litt små i størrelse så jeg ville ikke ha bekymret meg over å gå opp en cup
|
|
|
#15 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Trenger ny sports-BH, hvilken?Jeg har to av disse. En i min vanlige størrelse, 75F, og der kommer det bulk ut på toppen.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger ny sports-BH, hvilken?Jeg bruker Freya active. Er veldig fornøyd med den. Sitter som støpt samtidig som den gir en fin siluett. Kjøpte nettopp en ny og måtte ha str 65 e. Bruker som regel 65 f i andre bher (men har ingen Freya bher så jeg kan ikke sammenligne).
|
![]() |
|
|