Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger ny sports-BH, hvilken?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 22:21   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Trenger ny sports-BH, hvilken?

Ja nå er den jeg har på overtid så det holder og jeg vil ha noen nye.
Har forholdsvis drøy byste me 70G/F, mulig de er litt mer F nå som jeg har gått ned en del.
Så jeg trenger noe som støtter bra

Noen som har noen gode tips til meg??

Gammel 21-04-10, 22:33   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger ny sportsBH, hvilken??

Husker ikke hva de heter, men jeg har kjøp noen veldig gode på Triumf. Sitter som ett skudd og puppene er der de skal være

Gammel 21-04-10, 22:37   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Da må du kjøpe Shock Absorber (corny navn, I know), men den er bare best! Man får til og med ha sine TO pupper også - ikke bare en stor pølse som jeg synes det blir i de andre sports-bh`ene jeg har prøvd.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 22:38   #4
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

De selger den forresten på La Lina på St.Hanshaugen i Oslo. Super undertøysbutikk med damer som kan sakene sine.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 23:14   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser på Timarco at det er flere Shock absorber ja.....
Er jo litt hopping og spretting på disse timene jeg går på (bosu, core bar etc) så hva velge da i så fall??

Og helte enig angående La Lina ja

Gammel 21-04-10, 23:54   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

De selger den forresten på La Lina på St.Hanshaugen i Oslo. Super undertøysbutikk med damer som kan sakene sine.

Pøh!

Jeg så masse shock absorber på Löplabbet i dag også, diverse farger og modeller. Var det så at disse var veldig små i størrelsen?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 23:58   #7
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Står på Timarco at de er noe små, vipper du mellom en størrelse så velger du den største

Gammel 22-04-10, 00:04   #8
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Shock Absorber er helt fantastiske

http://www.foreldreportalen.no/forum...shock+absorber

Gammel 22-04-10, 08:41   #9
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 70G, kjøpte en fra Freya hos Bravissimo med bøyler osv som sitter som støpt. Jeg er superfornøyd med den! Jeg kjøpte den vanlige størrelsen min, forøvrig. Den finnes i svart, hvit, hudfarget eller rosa.
Du finner den her.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 09:00   #10
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Sv: Trenger ny sportsBH; hvilken?

Hmm, Freya syns jeg er små i størrelsen. Har en 70F liggende, men den tror jeg er for liten. kanskje på tide å ta den fram å prøve igjen.

Men altså, hvilken shock absorber da?? Hva er forskjellen på de liksom

Gammel 22-04-10, 09:06   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger ny sportsBH; hvilken?

Den som m^2 viser, er på salg hos figleaves, og kommer under 200 kroner. Jeg er veldig fornøyd med min. Merker ikke at jeg har pupper engang, mens jeg jogger.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 23:01   #12
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Sv: Trenger ny sports-BH, hvilken?

Hmm, bestilte meg en shock absorber med samme størrelse rundt og en halv cup over det jeg er. Tror jeg vipper mellom F og G og valgte G. Men det tyter littegranne ut
Må jeg jaggu meg opp i H da Er liksom litt redd det skal bli for god plass også liksom

Valgte denne + Max, men kanskje en av de andre er bedre

Gammel 28-04-10, 23:27   #13
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Ser ut som den jeg har, er det maks support level 4? Håper du blir fornøyd. De er litt små i størrelse så jeg ville ikke ha bekymret meg over å gå opp en cup

Gammel 29-04-10, 00:03   #14
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Får hive meg rundt å få den avgårde igjen i morra da. Håper de er like raske nå.
Level 4 ja

Gammel 29-04-10, 00:31   #15
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har to av disse. En i min vanlige størrelse, 75F, og der kommer det bulk ut på toppen.
En med en cup over: Perfekt.
Tenker den minste passer fint når jeg har gått litt ned og sluttet å amme.

Gammel 29-04-10, 08:41   #16
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Jeg bruker Freya active. Er veldig fornøyd med den. Sitter som støpt samtidig som den gir en fin siluett. Kjøpte nettopp en ny og måtte ha str 65 e. Bruker som regel 65 f i andre bher (men har ingen Freya bher så jeg kan ikke sammenligne).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.