|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Hva har skjedd med annonsene i KK?Nå er det tydeligvis en stund siden jeg har kjøpt dameblader, for her har det skjedd noe på annonsefronten siden sist. I løpet av få sider:
|
|
|
|
#3 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Jeg leser sjelden sånne blad, men jeg foreslår at du sender en mail til KK om det. De har bare godt å bli sparket litt i ræva på sånne ting.
|
|
|
#5 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Først av alt: eg er absolutt enig i at det der ikkje er noko særleg, og at eg absolutt skulle ønske at den type reklame ikkje var å finne i KK og dets like...
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Har også sluttet å lese "dameblader". Det er enten reklame, eller matoppskrifter an mass, for at de to nummer senere skal kunne komme med slankekur for å bli kvitt det de har forsøkt å pushe på deg av kilo. |
|
|
|
#8 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Da vi fikk eldstebarnet for....hjelp!..snart 8 år siden, kan jeg ikke huske et pip om bukplastikk og så videre på babyforumene jeg var på. Nå har det blitt nesten dagligdags. Litt skremmende i grunnen. (Og jeg får lyst til å ta en quick fix eller to selv, det trodde jeg aldri skulle skje.) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Jeg leste et Tara hos mamma i helgen, og der var det verre enn verst. 5-6 siders spesial om diverse behandlingsopplegg for rynker og diverse. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Jeg synes jeg ser botoxfjes hvor enn jeg går nu til dags, jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?
Det finnes andre annonser og jeg er overbevist om at KK hadde tjent mye på å droppe nettopp disse annonsene. Det sender så utrolig feil signal. Min favoritt er når de skriver artikler om å godta seg selv som man er og så flesker til med en tre siders annonse for bukplastikk etc.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig. Takke meg til Bust.
|
|
|
#13 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Men når annonsene gjør at de ikke blir kjøpt av den målgruppen de sikter seg inn på så skyter de seg jo litt i foten.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Jeg har ikke kjøpt slike blader på det jeg kan huske, og skjønner jo nå at det ikke er noen grunn til å begynne med det igjen, heller. Triste greier. |
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Det handler nok også om hvor KK henvender seg for å få reklame. De har også selgere, det er ikke slik at de blir nedrendt av ivrige annonsører.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Synes ikke KK er unikt i så måte...alle kvinnebladene har stort sett akkuratg de samme annonsene og det meste dreier seg om hvordan man i en fei eller med inngrep kan bli ny....
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Enig. Tror også at ganske mange lesere av KK faktisk benytter seg av både kosmetiske inngrep osv. Det er en STOR masse med kunder og potensielle kunder der ute. Kosmetiske inngrep i Norge er faktisk svært big-business og ALLE gjør det men ingen snakker om det.
|
|
|
#18 |
|
intro
|
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Jeg tror heller ikke at fenomenet er noe spesifikt for KK, altså - det var bare tilfeldigvis dette bladet jeg kjøpte (pga intervjuet med fru Knausgård
|
|
|
|
#19 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva har skjedd med annonsene i KK?Jeg har faktisk kjøpt et par KK i det siste, og jeg har tydeligvis et velutviklet annonsefilter, for jeg har ikke lagt merke til noen reklamer overhode, bortsett fra det irriterende apotekreklamehefte midt inni.
|
![]() |
|
|