|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva svarer dere telefonselgere?
Sånn gjør jeg det også.
|
|
|
#82 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Hva svarer dere telefonselgere?Jeg ber dem være snille å vente litt mens jeg trekker suppegryta av plata, legger telefonen fra meg............................ og kommer aldri tilbake
|
|
|
|
#83 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva svarer dere telefonselgere?Jeg pleier å svare "Nei, takk - jeg er ikke interessert - adjø - klikk." Dessverre fikk jeg en telefon fra forsikringsselskapet mitt da jeg var på toget for noen uker siden og da tok jeg den trenerende varianten "Jeg kan ikke snakke nå, jeg er på toget." Siden da har de ringt meg flere ganger i uken. Jeg avviser hver gang og hver gang får jeg beskjed på telefonsvareren om at de vil at jeg skal ringe tilbake. (De har funnet ut at jeg har alle forsikringer hos dem unntatt bilen.
|
|
|
#84 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva svarer dere telefonselgere?Eg er høflig og blid: og seier ganske raskt at "eg kjøper ikkje over telefon, ha ein fin dag". Dersom dei ikkje avsluttar då, så gjentar eg dette med nokså blid stemme, til samtalen er over. Enkelte spør om eg heller vil ha tilbudet som post, og då seier eg nei takk. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hva svarer dere telefonselgere?I gamle dager, da vi hadde fasttelefon og fikk henvendelser fra telefonselgere, pleide jeg å si at jeg ikke ville kjøpe eller få noe, og at jeg heller ikke ville ha informasjon. Jeg lærte opp ungene til å si det samme. |
|
|
|
![]() |
|
|