|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil ikke kjøre i OsloJa, jeg vet jeg er en pingle, men orker ikke kjøre i Oslo.
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vil ikke kjøre i OsloJeg har vært som deg, men hoppet i det i fjor sommer når jeg skulle på FP-treff. Det går forbausende godt å kjøre i Oslo, altså.
|
|
|
#3 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Vil ikke kjøre i OsloMen, altså, hvis du ikke skal inn i sentrum, men bare til groruddalen trenger du jo ikke kjøre på annet enn hovedveier. De er overhodet ikke annerledes enn veiene du allerede har kjørt på, om du kjører fra vestlandet. Da er det kun psykologisk at du vet du er innenfor bygrensen til oslo.
|
|
|
#4 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ikke kjøre i OsloJeg forstår deg godt...Jeg kjører aldri lenger enn Oslo S. Kjører ikke inne i byen f.eks.
|
|
|
#5 |
|
Audacious
|
Sv: Vil ikke kjøre i OsloEnig med LilleBulla, det er ikke vanskelig å finne snille hovedveier hvis du kommer vestfra og skal til Groruddalen.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Vil ikke kjøre i OsloJeg kjører over Haukeli.
|
|
|
|
#8 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Vil ikke kjøre i OsloHvis du kommer nordfra, fra Gran, så kommer du nok ned rv4. Den går fra Gjøvik til Oslo sentrum gjennom Groruddalen. Bare spør, så kan vi fortelle deg hva det står på skiltene. Det er mange her inne som kjører masse i områdene rundt Groruddalen, vi kan si fra hvilke skilter du skal følge for å ta av dit du vil.
|
|
|
#9 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ikke kjøre i Oslo
Hvis du skal til Groruddalen ville jeg satset på Gjøvik. Jeg vet ikke hva som er lurest, å ta av til ring 3 ved Fornebu og så ta mot Gjøvik i Sinsenkrysset. Eller om man følger veien inn helt til Oslo S og så tar mot Gjøvik der. Det er uansett ikke mye bykjøring, men det er tofeltsvei, lyskryss og rundkjøringer som er de største utfordringene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Vil ikke kjøre i Oslomaps.google.no er supert til å finne veibeskrivelser som er lette å kjøre etter. Da har du også muligheten til å sjekke flyfoto av de forskjellige kryssene sånn at du kjenner deg igjen.
|
|
|
#11 |
|
Sv: Vil ikke kjøre i OsloTakk for mange gode tips. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøre så nær Oslo, men hvis jeg kan holde høyre så tørr jeg kanskje?
|
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Vil ikke kjøre i OsloJeg/vi skal også kjøre fra Vestlandet til Grorud i sommer. *måtte bare dele*
|
|
|
#13 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Vil ikke kjøre i OsloDu slipper jo elegant unna å kjøre via sentrum i Oslo hvis du skal til Groruddalen, men jeg anbefaler likevel et stopp i Drammen
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Vil ikke kjøre i Oslo
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vil ikke kjøre i OsloDet er ikke vanskelig å kjøre i bytrafikken i Oslo. For det første går det ganske sakte, for det andre er det rimelig godt skiltet. Fra Drammen er det skiltet mot Oslo. Ved fornebu tar du av mot ring 3, også følger du denne til sinsenkrysset. Der tar du avmot Gjøvik og deretter Tonsenhagen. Du slipper bytrafikk all together.
|
|
|
#18 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Vil ikke kjøre i OsloDu skal følge skitene som sier Ring 3, og så ta mot Gjøvik når du kommer til sinsenkrysset. Da kommer du opp trondheimsveien, og skal kjøre til du ser skilt til Tonsenhagen. Dersom du kommer fra Drammen-siden, da. Kommer du fra gjøvik, kjører du bare til oslo, og så til tonsenhagen
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 25-04-10 kl 10:05. Årsak: Feil ring |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vil ikke kjøre i OsloDu får bare ett kryss, og det er Sinsenkrysset. Resten er motorvei. Det fikser du. Tenk så stolt du kan føle deg etterpå!
|
![]() |
|
|