Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spin off: Er du flink å kle deg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-10, 23:48   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Spin off: Er du flink å kle deg?

Er du flink til å kle deg? Gjør klesstilen din at du kommer høyere eller lavere på "Er du pen skalaen" i den andre tråden?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 08:31   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off; Er du flink å kle deg?

Jeg er i alle fall ganske bevisst på å kle meg, og håper at jeg er flink til å finne snitt og farger som kler meg. Har også fått positiv tilbakemelding på det fra to stil- og fargekonsulenter som jeg tilfeldig har ramlet borti (det er ganske ikke noe godt tegn? ) Mannen min er også opptatt av klær, og på en god dag kan vi nok kanskje løfte oss et hakk på penhetsskalaen takket være klærne begge to.

Gammel 25-04-10, 08:34   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja - jeg har vel teket, men har havnet veldig i "småbarnsmor med dårlig tid-fella" Mye dongeri og sorte skjorter etc i hverdagn, gitt.

Gammel 25-04-10, 08:38   #4
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Ja, jeg er flink til å kle meg, syns jeg selv På en god dag så kan jeg nok hoppe et hakk opp på penhetsskalaen, he he...

Shane er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 08:39   #5
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Nei. Bruker lite tid og krefter på det og har alltid vært sånn. Sminker meg ikke heller...

Gammel 25-04-10, 08:57   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan kle og sminke meg oppover, ja.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 09:13   #7
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Det må kanskje bli opp til andre å avgjøre, men jeg tror at jeg etter hvert er blitt veldig flink til å kjøpe snitt og farger som jeg vet kler meg. Problemet med det er at butikkene nesten aldri inneholder klær med snitt som kler meg, og jeg dermed sjelden kjøper noe nytt.
(Når skal egentllig denne tunika-moten forsvinne?)
Jeg kler meg pent til jobb hver dag, men i helgene er det mye daffe-klær.
Jeg er god på hverdagssminke, men festsminke blir ofte det samme som hverdagssminke + litt øyeskygge.

Gammel 25-04-10, 09:18   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg kan kle og sminke meg oppover, ja.

Samme her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 10:08   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?

Jeg tror klær og sminke trekker meg opp på skalaen, ikke ned. Samtidig er det søren meg ikke enkelt å være sikker. Jeg innser at muligheten for at jeg går rundt en dag og føler meg ganske så snasen mens folk rundt meg grøsser absolutt er til stede.
For hva innebærere det egentlig å "kunne kle seg?"
Aner jeg spinnoff nr. 3?

(Jeg kommer ikke til å lage den, jeg jobber egentlig. )

Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:22.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 10:11   #10
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Nei... Er det noe jeg skulle brukt penger på om jeg plutselig vant en million så var det å bygge opp garderoben min fra bunn av ved hjelp av en konsulent. Jeg kan vel egentlig hvis jeg vil, men mangler det siste ekstra. Jeg kan sminke meg ganske greit, da...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 10:14   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er rimelig bevisst på hva jeg har på meg, og kan helt klart kle og sminke meg oppover på skalaen. Det betyr ikke at jeg alltid gjør det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 10:16   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan både kle og sminke meg opp i rang ja!

Gammel 25-04-10, 10:18   #13
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg er kan altfor lite om sånt og går stort sett i dongeribukse og genser.

Gammel 25-04-10, 10:22   #14
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vet vel egentlig hvilke klær jeg kler, men av og til driter jeg i det. Komfort står høyt på lista til tider....
Mange på jobb synes nok sjefen har en underlig stil, men jeg kunne ikke brydd meg mindre.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 10:25   #15
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ikke i det hele tatt. Jeg føler meg uhyre ukomfortabel i det meste av pentøy, og min definisjon av pentøy er gjerne det andre går med på casual Friday.

Gammel 25-04-10, 10:31   #16
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke flink til å kle meg.
Jeg kan jo saktens kle meg opp og kle meg stilfullt og sånn, men jeg er ikke flink til det og i det daglige trives jeg veldig godt i jeans og topp.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 10:35   #17
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan sikkert diskuteres. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Jeg safer ofte.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 10:38   #18
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei. Jeg går som regel i svart, og ofte i svarte tights, svart tunika/kjole og svart cardigan, og kraftige sko eller støvletter. Tror jeg kan se nokså "shabby" ut i blant, og bruker svært sjelden farger. Langt fra elegant, med andre ord.

Gammel 25-04-10, 10:45   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, egentlig ikke. Jeg tar det jeg finner av feiteklær som jeg føler meg komfortabel i.

Gammel 25-04-10, 10:50   #20
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flink til å kle meg? Nei, overhodet ikke. Jeg har en del fine klær, men jeg er ikke flink til å sette sammen plagg og sånt, så resultatet blir som regel bare sånn passe.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.