|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Spin off; Er du flink å kle deg?Jeg er i alle fall ganske bevisst på å kle meg, og håper at jeg er flink til å finne snitt og farger som kler meg. Har også fått positiv tilbakemelding på det fra to stil- og fargekonsulenter som jeg tilfeldig har ramlet borti (det er ganske ikke noe godt tegn?
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spin off; Er du flink å kle deg?Tja - jeg har vel teket, men har havnet veldig i "småbarnsmor med dårlig tid-fella" Mye dongeri og sorte skjorter etc i hverdagn, gitt.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off; Er du flink å kle deg?Ja, jeg er flink til å kle meg, syns jeg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Spin off; Er du flink å kle deg?Nei. Bruker lite tid og krefter på det og har alltid vært sånn. Sminker meg ikke heller...
![]() |
#7 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off; Er du flink å kle deg?Det må kanskje bli opp til andre å avgjøre, men jeg tror at jeg etter hvert er blitt veldig flink til å kjøpe snitt og farger som jeg vet kler meg. Problemet med det er at butikkene nesten aldri inneholder klær med snitt som kler meg, og jeg dermed sjelden kjøper noe nytt.
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg tror klær og sminke trekker meg opp på skalaen, ikke ned. Samtidig er det søren meg ikke enkelt å være sikker. Jeg innser at muligheten for at jeg går rundt en dag og føler meg ganske så snasen mens folk rundt meg grøsser absolutt er til stede. Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei... Er det noe jeg skulle brukt penger på om jeg plutselig vant en million så var det å bygge opp garderoben min fra bunn av ved hjelp av en konsulent. Jeg kan vel egentlig hvis jeg vil, men mangler det siste ekstra. Jeg kan sminke meg ganske greit, da...
![]() |
#12 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg kan både kle og sminke meg opp i rang ja!
![]() |
#13 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei, jeg er kan altfor lite om sånt og går stort sett i dongeribukse og genser.
![]() |
#14 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg vet vel egentlig hvilke klær jeg kler, men av og til driter jeg i det. Komfort står høyt på lista til tider.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Ikke i det hele tatt. Jeg føler meg uhyre ukomfortabel i det meste av pentøy, og min definisjon av pentøy er gjerne det andre går med på casual Friday.
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg er ikke flink til å kle meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Det kan sikkert diskuteres. Noen ganger funker det, andre ganger ikke. Jeg safer ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
både her og der
|
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei. Jeg går som regel i svart, og ofte i svarte tights, svart tunika/kjole og svart cardigan, og kraftige sko eller støvletter. Tror jeg kan se nokså "shabby" ut i blant, og bruker svært sjelden farger. Langt fra elegant, med andre ord.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nei, egentlig ikke. Jeg tar det jeg finner av feiteklær som jeg føler meg komfortabel i.
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Flink til å kle meg?
![]() |
|
|