Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spin off: Er du flink å kle deg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 11:54   #21
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?

Ja, det er jeg. Jeg ønsker å gå pent kledd og bruker endel tid på både sminke og klær før jeg beveger meg ut av huset. Føler jeg meg velkledd, føler jeg meg mye mer vel med meg selv.
Og ja, jeg synes det sørger for at jeg kommer lengre opp på den andre skalaen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 11:56   #22
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vil jeg helst tro at jeg kan, ja.

Gammel 25-04-10, 11:57   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg går alltid med sminke. Klesmessig går jeg mye i bukser ala Bergans, med en enkel topp til. På vår og sommerstid bruker jeg mye tights og tunika. Liker myke lette klær.

Gammel 25-04-10, 11:59   #24
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det er opp og ned. Jeg vet hva jeg blir pen i, nemlig smale bukser pga smale ben, slanke ben heter det kanskje, og tunikaer/ting som når ned under buksen og som er insvinget i ryggen, men det er ikke alltid jeg har det på likevel.
Av og til blir det en vanlig kort genser, men det går vel bra det også.
Jeg har begynt med 5-minutters sminke (eyeliner, maskara, bronsekrev, rouge og lett gloss) alltid når jeg skal på jobb eller skal ut.

Hjemme er det ofte joggebukser og usminket.

Gammel 25-04-10, 12:02   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Med andre ord; Jeg innser at muligheten for at jeg går rundt en dag og føler meg ganske så snasen mens folk rundt meg grøsser, absolutt er til stede.

Ikke sant?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 12:03   #26
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Nei. Bruker lite tid og krefter på det og har alltid vært sånn. Sminker meg ikke heller...

Signerer

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Ikke i det hele tatt. Jeg føler meg uhyre ukomfortabel i det meste av pentøy, og min definisjon av pentøy er gjerne det andre går med på casual Friday.

Kan egentlig bare signere denne også. Jeg har blitt litt flinkere de siste årene, men når jeg føler meg overpynta går jeg gjerne med klær som andre ser på som hverdagsklær.

Gammel 25-04-10, 12:04   #27
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg evner ikke å kle meg, klarer ikke å sette sammen plagg til ett antrekk.

Og sminke meg? Nei det kan jeg bare glemme, får det bare ikke til

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 12:11   #28
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg er ikke flink. Det betyr ikke at jeg aldri føler meg fjong og pen, men jeg kan ikke dette med å sette sammen et antrekk, og jeg kjøper altfor mange klær uten å ha en plan for hvordan/til hva jeg skal bruke det. Dessuten blir jeg forlegen og flau hvis jeg har på meg noe sexy. Det er antagelig mamma sin feil.

Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 12:18   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja, jeg synes jeg kler meg normalt pent. Passer på at klærne matcher greit og sånn, og jeg går ikke ut døren uten sminke eller normalt pene klær. Jeg går feks. ikke ut i postkassen eller på nærbutikken i sliten joggebukse og t-skjorte. Liker å alltid være pen i tøyet. Kan godt gå hjemme i daffebukse men jeg passer da på at jeg har en fin genser eller lignende på så jeg slipper å være flau om folk kommer på døra.

Men i og med at vi lenge har hatt veldig dårlig råd pga. min jobbsituasjon (som snart heldigvis endrer seg), har jeg vært mindre "flink" enn jeg har lyst til å være, siden jeg feks. ikke har råd til skikkelige støvletter til alle de fine skjørtene mine som bare ligger der i skapet, så jeg går aldri i skjørt eller kjoler rett og slett fordi jeg ikke har sko som passer til, og jeg skulle gjerne vært hos frisøren for å få ny frisyre (sist besøk var i juni 2007 ) osv. Så her går det på økonomi, men jeg er som sagt bevisst og kler meg etter evne.

Jeg synes forresten det er enklere om sommeren, om vinteren er jeg så frossenpinn at jeg bor i dynejakker og vinterstøvler. Om sommeren kan jeg bruke fine kjoler, skjørt, tunikaer, piratbukser og sånt, med sommersko til. Myyye bedre.

Gammel 25-04-10, 13:48   #30
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke spesielt flink til å kle meg. Har ikke øye for hva som passer sammen utover det helt åpenbare, og har heller ikke mye å sette sammen av. Klær er vel noe av det verste jeg handler, og det dreier seg vel like mye om størrelse på kroppen, som om at jeg ikke er flink til å sette sammen antrekk.
På en god dag, føler jeg meg greit fin, på en dårlig dag er jeg fornøyd om jeg klarte å finne to like sokker å ha på.

Gammel 25-04-10, 13:52   #31
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sånn passe, tror jeg? Kan absolutt ikke geniforklares på fronten, men er ikke håpløs heller.
Jeg er uhorvelig dårlig på festsminke, da. Det skal jeg ha

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:56   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan, men for tiden gjør jeg ikke. :bor i bag:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:58   #33
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner ikke hva jeg holder på med, OG jeg hater å kjøpe klær.
Jeans (som aldri passer helt riktig) og t-skjorter er det det går i.

Gammel 25-04-10, 13:59   #34
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan å kle meg, men det er ikke så gøy med klær når man er større enn man ønsker. Nå kler jeg meg for å virke mindre (mørke farger, snitt som er flatterende), mens når jeg er slank kler jeg meg i det jeg synes er kult/stilig og som framhever min personlighet.

Gammel 25-04-10, 14:00   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns jeg er ganske flink til å kle meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:01   #36
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Ganske flink, men har de siste 3 årene blitt litt preget av å jobbe i barnehage.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:01   #37
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg tror jeg er ganske flink til å kle meg. Ikke alltid jeg gidder da, blir ofte jeans med en topp til.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:03   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes det. :skryter hemningsløst i både denne og pen-tråden:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:04   #39
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:51.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 14:45   #40
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan, men for tiden gjør jeg ikke.

Samme her, men av andre årsaker. Jeg har ikke kledd meg fint siden september, både fordi kroppen min har forandret seg så fort at jeg ikke har fine klær som passer lenger, og fordi jeg ikke har hatt tid og ork til å bry meg med hvordan jeg ser ut. Nå har jeg begynt å bry meg, men får ikke ro på meg til å fornye garderoben. Jeg har noen kjoler og topper som fortsatt passer, men det er ikke så praktiske med tanke på amming. Må nok netthandle litt, og så skal det pumpes melk så jeg får kommet meg ut av huset aleine en dag.

Standard antrekk nå om dagen er mammabukse i cord som nå er blitt for vid og Boob ammegenser i en farge jeg ikke kler.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.