|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lykkelig
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Ja, det er jeg. Jeg ønsker å gå pent kledd og bruker endel tid på både sminke og klær før jeg beveger meg ut av huset. Føler jeg meg velkledd, føler jeg meg mye mer vel med meg selv. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Det vil jeg helst tro at jeg kan, ja.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg går alltid med sminke. Klesmessig går jeg mye i bukser ala Bergans, med en enkel topp til. På vår og sommerstid bruker jeg mye tights og tunika. Liker myke lette klær.
|
|
|
#24 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Det er opp og ned. Jeg vet hva jeg blir pen i, nemlig smale bukser pga smale ben, slanke ben heter det kanskje, og tunikaer/ting som når ned under buksen og som er insvinget i ryggen, men det er ikke alltid jeg har det på likevel.
|
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?
Ikke sant?
|
|
|
|
#26 |
|
ekstremt trøtt
|
Signerer
Kan egentlig bare signere denne også. Jeg har blitt litt flinkere de siste årene, men når jeg føler meg overpynta går jeg gjerne med klær som andre ser på som hverdagsklær.
|
|
|
#27 |
|
I endring
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg evner ikke å kle meg, klarer ikke å sette sammen plagg til ett antrekk.
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg er ikke flink. Det betyr ikke at jeg aldri føler meg fjong og pen, men jeg kan ikke dette med å sette sammen et antrekk, og jeg kjøper altfor mange klær uten å ha en plan for hvordan/til hva jeg skal bruke det. Dessuten blir jeg forlegen og flau hvis jeg har på meg noe sexy. Det er antagelig mamma sin feil. |
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Nja, jeg synes jeg kler meg normalt pent. Passer på at klærne matcher greit og sånn, og jeg går ikke ut døren uten sminke eller normalt pene klær. Jeg går feks. ikke ut i postkassen eller på nærbutikken i sliten joggebukse og t-skjorte. Liker å alltid være pen i tøyet. Kan godt gå hjemme i daffebukse men jeg passer da på at jeg har en fin genser eller lignende på så jeg slipper å være flau om folk kommer på døra.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg er ikke spesielt flink til å kle meg. Har ikke øye for hva som passer sammen utover det helt åpenbare, og har heller ikke mye å sette sammen av. Klær er vel noe av det verste jeg handler, og det dreier seg vel like mye om størrelse på kroppen, som om at jeg ikke er flink til å sette sammen antrekk.
|
|
|
#31 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Sånn passe, tror jeg? Kan absolutt ikke geniforklares på fronten, men er ikke håpløs heller. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg aner ikke hva jeg holder på med, OG jeg hater å kjøpe klær.
|
|
|
#34 |
|
By the Sea
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Jeg kan å kle meg, men det er ikke så gøy med klær når man er større enn man ønsker. Nå kler jeg meg for å virke mindre (mørke farger, snitt som er flatterende), mens når jeg er slank kler jeg meg i det jeg synes er kult/stilig og som framhever min personlighet.
|
|
|
#37 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Ja, jeg tror jeg er ganske flink til å kle meg. Ikke alltid jeg gidder da, blir ofte jeans med en topp til. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?Ja, jeg synes det. :skryter hemningsløst i både denne og pen-tråden:
|
|
|
#39 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Spin off: Er du flink å kle deg?..... Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 00:51. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Dig for victory!
|
Samme her, men av andre årsaker. Jeg har ikke kledd meg fint siden september, både fordi kroppen min har forandret seg så fort at jeg ikke har fine klær som passer lenger, og fordi jeg ikke har hatt tid og ork til å bry meg med hvordan jeg ser ut. Nå har jeg begynt å bry meg, men får ikke ro på meg til å fornye garderoben. Jeg har noen kjoler og topper som fortsatt passer, men det er ikke så praktiske med tanke på amming. Må nok netthandle litt, og så skal det pumpes melk så jeg får kommet meg ut av huset aleine en dag.
|
|
![]() |
|
|