Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det å finne klær med prislappen på i kleskapet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-10, 20:24   #41
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å finne klær med prislappen på i kleskapet

Jeg rydder skikkelig i skapet 2 ganger i året og da hender det at jeg finner et og annet med prislapp, men det er stort sett basic tees e.l som jeg har kjøpt flere av. Bukser, skjørt og kjoler osv glemmer jeg ikke bort. Barnetøy kan dessverre (for oss) av og til havne langt inni skapet og ikke dukke opp før det er for smått.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 21:08   #42
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Joda, det har da skjedd ...selv om jeg er langt fra noen uhelbredelig shopper som sådan!

Gammel 22-04-10, 21:09   #43
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tilhører også de som ikke blir voksne, og som bortimot må sove med de nye klærne/skoene på. Da jeg var barn, insisterte jeg en gang å legge meg med de nye, knallrøde gummistøvlene.

Gammel 22-04-10, 21:20   #44
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Ja det har vel hent at jeg finner klær med prislapper på i kleskapet.

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ei heller opplever jeg å finne penger i lommene mine. Hadde i venninne som kunne finne sedler i lommer på plagg hun ikke hadde brukt på en stund...

Her kjenner jeg meg litt igjen. Alltid like moro hver gang, men det hender ikke så ofte.

Gammel 22-04-10, 21:33   #45
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Det har nok skjedd ja. Men det har ikke så mye med at jeg shopper mye, heller det at jeg har kjøpt noe på salg som ikke passet eller falt i smak.

Gammel 22-04-10, 22:05   #46
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Nei, men min søster Tisse har det med å ta nye plagg ut fra klesskapet, kle dem på, se seg i speilet og si "Nei, dette føles ikke riktig" før hun henger dem inn igjen og tenker "De føles nok riktige en annen gang". Inntil hun gjentar øvelsen med samme resultat og samme plagg.

Den kan jeg kjenne igjen!

Gammel 22-04-10, 22:05   #47
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sunniva, Tisse og andre burde legge klærne ut på markedsplassen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 22:21   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har nok hendt, ja.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 22:33   #49
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Sunniva, Tisse og andre burde legge klærne ut på markedsplassen.

Andre har gjort det.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-10, 23:44   #50
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har nok skjedd, da jeg har hatt tendens til å kjøpe små klær i håp om å vokse meg inn i dem på minusen.. noe som aldri har skjedd

Nå derimot skulle jeg hatt alle de klærne, for nå hadde de passet.. men jeg gav bort alt for ett par år siden

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 03:31   #51
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Nei, men min søster Tisse har det med å ta nye plagg ut fra klesskapet, kle dem på, se seg i speilet og si "Nei, dette føles ikke riktig" før hun henger dem inn igjen og tenker "De føles nok riktige en annen gang". Inntil hun gjentar øvelsen med samme resultat og samme plagg.

Åh, det bruker ei jeg kjenner, Skinka, å gjøre. Utrolig teit.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 11:26   #52
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Jeg er som Blondie, så nei.

Derimot kan vi diskutere plagg brukt kun en gang ganske lenge.

Gammel 23-04-10, 17:01   #53
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Tror nok min venninne Floppy kunne signert mange av disse ja.

Jeg derimot har stålkontroll og eeeelsker å prøve klær i trange prøverom en hektisk lørdag, med tålmodige barn og mann på slep

Gammel 24-04-10, 15:14   #54
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og min venninne Faximillia er litt sånn som Tosses venninne Tisse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 02:29   #55
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det har jeg aldri opplevd (i så fall må det ha vært snakk om ganske feilslåtte gaver). Jeg kjøper ikke klær med mindre jeg absolutt trenger det, og da tas kleslappen av så snart jeg har sjekket størrelse og vaskeanvisning enda en gang når jeg kommer hjem, og så legges plagget til vask. Er alt for gnien til å handle klær til belystelse for skapet alene

:grå mus:

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 08:14   #56
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Min venninne Tartar gjør aldri slikt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 08:47   #57
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lever i den tro at livet er en fest, og har opptil flere penkjoler i skapet som er ganske så ubrukte - med lappen på. Kjolene er stort sett kjøpt på tilbud - men hverdagene er definitivt flere enn festene, viser det seg.

Gammel 26-04-10, 10:39   #58
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg er som Tisse. Tar av lappene før jeg henger vekk, men flere plagg har aldri kommet seg ut av hoveddøren med meg inni. Og dette kan fint være dyre plagg som ble prøvd i butikk og kjøpt etter nøye overveielser...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.