Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Foundation

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-10, 00:12   #1
emnilsen
mari

Medlem siden: Mar 2010
emnilsen er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Smil

Foundation

Noen som har prövd Nivea sin? Den fikk god karakter i siste Henne, men er litt usikker, den het nioe med Pearl tror jeg. Ellers tar jeg gjerne andre tips for skal snart paa taxfree

emnilsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 09:27   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Foundation

Hva vil du ha, da? Hvis den skal være naturlig og ikke så altfor dekkende, er forslaget Helena Rubinstein Color Clone. Litt mer dekkende, men absolutt naturlig er Kanebo Sensai Fluid Finish, og der er fargeutvalget også ganske bra. Hvis du bor i hovedstaden

Jeg har ikke prøvd Nivea, men er nok ørlite snobbete når det gjelder ting som skal sitte på huden hele dagen. Jeg har allikevel hørt pene ting om foundationene fra Maybelline (Affinitone og Dream Liquid), men har ikke prøvd dem selv. Hvis du befinner deg i hovedstaden, burde du ta en svipptur innom Esthetique hos Steen og Strøm og ta en titt på Bobbi Brown Skin Foundation. Den er superduper i mine øyne, dvs. relativt transparent, men kan bygges opp til mer dekkevne, og veldig gode farger!

Gammel 27-04-10, 10:30   #3
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Foundation

Har akkurat kjøpt L'Oreal sin Mattemorphose eller noe til en venninne og hun var veeldig fornøyd med den og konsistensen. Sa at den kjentes kjempebra ut på huden etc. Hun er ganske kresen på slikt.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.