Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hello Kitty-matboks fra Tupperware

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 22:20   #21
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hello Kitty-matboks fra Tupperware

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

I følge mine papirer er den i salg til og med uke 17, ja. Altså er den kommende uka siste sjans.

Bra

Har bestilt tre stk. med læreren til største (som er konsulent). Kjekt å ha til gaver fremover.

Gammel 26-04-10, 22:04   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm... noen som har bilde av denne boksen? og finst den til gutter også? * intr*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:13   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Lurte også på om den finnes til gutter?
Da må jeg i såfall bestille raskt av noen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:19   #24
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Nei, det finnes kun med Hello Kitty. Iallefall her i Norge. Bare send meg en Pm om du vil vite mer.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 21:58   #25
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Da er demoen overstått! Det ble et bra salg synes jeg. Vi endte opp med et salg på over 10000,-, og det må vel TW si seg fornøyde med! Kanskje jeg vinner tur til Belgia?????!!!!!

Hva er egentlig vertinnegaven for et så bra salg?

Jeg ble spurt om hva jeg ville ha i vertinnegave. Ble litt forfjamset, for jeg hadde ikke forestilt meg å få det spm. Regner med at konsulentene deler ut det de har fått beskjed om. Jeg trenger ny termokanne og svarte det. Den fikk jeg selvfølgelig, men ble veldig nysgjerrig på hvilke alternativ jeg egentlig kunne fått hvis jeg ikke hadde vært så kjapp med å svare!? Etterpåklokskap i dag....

Gammel 27-04-10, 22:07   #26
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 22:08   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å det var fint da. Og mønsteret holder seg på etter vask? Er boksen helt tettet?
Dumt det ikke finst til gutter!

Gammel 27-04-10, 22:19   #28
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg syns jeg husker at de hadde en for gutter også.. Er ikke helt sikker. Skal på party i morra så da kan jeg jo sjekke. Det er samme dama. Boksen er like fin enda, kjøpte den før jul. Syns kanskje den er bittegrann liten, men det går fint to skiver i den. Og jeg får også presset i en gulrot om hun ønsker å ha det med også. Den er helt tett, og lett å åpne og lukke. Flaska har hun hatt i barnehagen hele tiden, men har aldri merket noe vått i sekken. Hun fyller den med vann selv (hun er fem), så korken er nok enkel å skru på.

Veldig fornøyd! Tenkte å se i morra om de har en liknende i litt større med rom i. Det er så morsomt med sånne matbokser. Tror denne er av typen "kan puttes inni" de større boksene.

Gammel 27-04-10, 22:21   #29
cilen

cilen sin avatar

Standard

Bunnen er forresten en kopp.

Gammel 27-04-10, 22:22   #30
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte nettopp TW Hello Kitty matboks men den er litt annerledes en den på bilde her. Den her hvit og noe større, ikke samme lukkemekanisme heller. Den har plass til youghert.
Drikkeflaskene er fantastiske, den brukes hver dag av både liten og stor her i heimen.

Gammel 27-04-10, 22:22   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Kan du sondere litt ja, å gi nermere beskjed?

Gammel 27-04-10, 22:23   #32
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Nettopp, fantastisk fint sted til å legge nøkkel til garderobe osv. når man trener

Gammel 27-04-10, 22:24   #33
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Standard

Eller du kan oppbevare nøkler, penger, kjeks o.l. der. Fin for voksne som vil ha færrest kolli og dra på

Gammel 27-04-10, 23:25   #34
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er et sett vi solgte for en tid tilbake. Vi hadde også Byggmester Bob til gutter. Den Kitty-matboksen som er omtalt i denne tråden er en som er i slag ut denne uka.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 23:30   #35
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ltb, her.

Da er demoen overstått! Det ble et bra salg synes jeg. Vi endte opp med et salg på over 10000,-, og det må vel TW si seg fornøyde med! Kanskje jeg vinner tur til Belgia?????!!!!!

Hva er egentlig vertinnegaven for et så bra salg?

Jeg ble spurt om hva jeg ville ha i vertinnegave. Ble litt forfjamset, for jeg hadde ikke forestilt meg å få det spm. Regner med at konsulentene deler ut det de har fått beskjed om. Jeg trenger ny termokanne og svarte det. Den fikk jeg selvfølgelig, men ble veldig nysgjerrig på hvilke alternativ jeg egentlig kunne fått hvis jeg ikke hadde vært så kjapp med å svare!? Etterpåklokskap i dag....

Med et salg på over 10000,- har du valget mellom enda flere bokser av det du skal få som vertinnegave, de boksene du kan klappe sammen vet du, kaffekanne, japansk kniv eller crêpepanne. Dvs at du uansett hvordan salget blir skal få to bokser du klapper sammen samt en liten dressingflaske, og en av de andre gavene som er på trinnet opp til nivå 5, som du ser i den flyeren som heter Lets go green.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 23:34   #36
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Hello Kitty boksen som selges nå, kan dere se i denne folderen: http://tupperware.no/xchg/nordics/hs.xsl/899.html Det er siste uka den er i salg nå.

I samme folder kan du se hva vertinneprogrammet for denne uka er, ltb. 10.000 i salg er veldig bra! Du får MiniMax bokser uansett hvor mye du hadde solgt for. I tillegg kan du velge mellom gaver fra de 5 nivåene etter som hvor stort salget er på din demo. Med 10.000 i salg, kunne du valgt fritt. Du kunne med andre ord valgt termokanne, kniv eller stekepanne. Eller enda flere MiniMax-bokser. Termokanna er fin den, så hvis du trenger det, var nok det et godt valg.

Gammel 27-04-10, 23:35   #37
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Oj, her ble det dobbelt opp, men da er iallefall svaret kvalitetssikret av to Tupper-damer!

Gammel 28-04-10, 17:54   #38
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

og genial til å oppbevare skapnøkler i når man er på trening eller kanskje et par nøtter

Gammel 29-04-10, 13:11   #39
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Standard

Takk for svar Molo og Lhi-My

Tror nok valget var bra, ja. Nå håper jeg at jeg vinner tur til Belgia Sansynligvis ikke meg, men det er lov å håpe!

Gammel 30-04-10, 15:03   #40
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Standard

Så bra at det kommer til gutter også! Jeg synes ofte det lages mye til jenter, men gutta kan da bruke TW matbokser o.l. de også!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.