|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Jeg tenkte jeg skulle høre litt med dere som har litt mer shoppinggener enn meg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?må abonnere, skal også shoppe kjole i London (eller Brighton).
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Du har jo stormagasinene. Selfridges, Debenhams, John Lewis. Og Laura Ashley, slett ikke bare har småblomstrete rysjer.
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Ah, jeg kjøpte også kjole i London. Tok en overnatting og bedrev intens kjole-research
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Bra tips så langt! Jeg har litt Oxford Street-allergi, men det er jo unektelig det mest effektive siden alt er samlet der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Debenhams har mye fint synes jeg.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Coast har mange fine kjoler, vet ikke om de finnes i London også?
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Har sjekket litt på Debenhams nettsider, de har ikke så mange aktuelle på nett, men sikkert flere i butikken. Definitivt aktuelt, og ikke dyrt heller! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?I Debenhams magasin på Oxford street har de en coast avdeling. Super butikk, der har du nesten alt du ønsker under samme tak!! Jeg er ingen Oxford Street-tilhenger, men etter et besøk i London en februar så fikk jeg øynene opp for effektiv shopping på Debenhams, da var det nesten ingen andre der og de kunne cashe inn på min kjøpedyktighet!
|
|
|
#11 |
|
anglofil
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Debenhams er bra, forholdsvis god kvalitet til en ok pris pluss at de har andre fine merker (som John Rocha
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Jeg fant kjolen! Var innom Coast og prøvde et par der, fine, men ikke passende til meg og min kropp. Så fant jeg Monsoon, prøvde tre kjoler der, og den ene var fiiiiin! For syns skyld la jeg den av noen timer og trålte John Lewis, House of Fraser og Debenhams (var på M&S tidligere på dagen), men fant ingenting som var i nærheten av like fint som den på Monsoon. Så nå henger en fin, lang, hvit kjole i skapet mitt. Takk for hjelpen, alle sammen! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjoleshopping i London - hvor skal jeg gå?Så fin den er.
|
|
![]() |
|
|