Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du mange fra FP i RL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 18:51   #61
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?

Ingen som jeg vet om...

Men jeg har møtt amor, Robyn, Polyanna og sikkert noen andre her som jeg ikke vet nickene på under ett treff i Oslo i 2003 vel..

Sist redigert av Moonlight : 28-04-10 kl 20:28.
Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 18:56   #62
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har møtt ganske mange herfra i "virkeligheten" - sikkert over 50. Noen kjenner jeg fra tidligere fora, og noen få kjente jeg fra før, men de fleste har jeg blitt kjent med etter at jeg kom til FP høsten 2006.

Samme! (men Elinblu har jeg ikke truffet).

Du får hive deg med på treff, Høst! Skulle vi ikke hatt et snart, kanskje?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 19:45   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt maaange her inne egentlig. Tipper det er mellom 70-80?
Men jeg kjenner jo ikke alle da.
Men det er nok en del her inne jeg kjenner ganske så godt ja!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:00   #64
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på et treff og truffet et knippe jeg ikke kjente fra før. I RL kjenner jeg Søster godt, det var hun som fikk meg inn hit. Også har jeg kusinen min her, som jeg lokket over.

Ellers er det ingen andre jeg vet om som jeg kan si jeg kjenner i RL.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:01   #65
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt mange, kjenner mange og har truffet alle via FP/NM.

Også finnes det mange jeg har lyst til å møte som jeg ikke har møtt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 20:16   #66
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner ingen, og har så vidt jeg vet, ikke møtt noen heller.

Gammel 28-04-10, 20:25   #67
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg har møtt flere her inne, noen av dem flere ganger. Noen føler jeg at jeg kjenner godt siden vi har vært sammen på nett i flere år, og møttes flere ganger.

Gammel 28-04-10, 20:26   #68
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjenner noen her IRL. En ble jeg kjent med her, resten kjente jeg fra før.
Også har jeg truffet perper én gang.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:06   #69
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner Stikka. Og har jevnlig kontakt med henne. Ellers har jeg truffet noen som er her på et NM treff i 2003.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:13   #70
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg kjenner ingen, tror jeg. Ingen som har gjort seg til kjenne i allefall.

Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:17   #71
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har møtt en del her inne. Noen via kjøp og salg, og et brukbart antall gjennom et annet forum.
Dog har jeg ingen planer om å møte opp på treff. Det er ikke egentlig derfor jeg er her.

Jeg har ingen her inne som jeg først og fremst kjenner fra RL, men flere jeg har møtt gjennom nett og nå betegner som venner.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 28-04-10 kl 21:24.
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:20   #72
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Du får hive deg med på treff, Høst! Skulle vi ikke hatt et snart, kanskje?

Tør jeg nå det da....

Egentlig litt sjenert for slikt jeg... Men kanskje? Pleier det å være treff her opp da?

Jeg vet forresten hvem noen er by proxy - jeg vet litt hvem mammaen til noen er, tror jeg...Teller det? Og jeg aner ikke om noen vet hvem jeg er....

Men litt ok å se at det er flere som ikke har truffet noen her inne, da...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 21:27   #73
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

KJenner ingen men mannen har vært hjemme hos Skytte da vi kjøpte vogn. (Den lever enda. )
Har en venninne som tidligere også var på NM og som jeg har anbefalt denne siden til men vet ikke om hun har meldt seg inn, har glemt å spørre..

Gammel 28-04-10, 22:02   #74
A&A
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

Jeg kjenner ingen i RL eller VL som er her på FP. Vennene mine er heller ikke forum mennesker.

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 22:05   #75
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner to.

Gammel 28-04-10, 22:12   #76
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også snublet over en jeg har studert med.
Ellers har jeg RL-venninner her ja, men vi kjente hverandre fra før.
Har også andre venner fra forumverden her! Kjenner likevel ikke supermange, kanskje totalt maks 10.

Gammel 28-04-10, 22:32   #77
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har møtt mellom 50 og 100. Graden av bekjentskap til disse er varierende. Noen er veldig gode venner. Noen har jeg bare så vidt truffet.

Jeg kan vel egentlig signere Fnatten.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 22:35   #78
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Har ei venninne som er her, og som jeg naturlig nok kjenner. Har også møtt endel andre.

Gammel 28-04-10, 22:43   #79
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Ja, jeg kjenner mange, og alle untatt én (min svigerinne) har jeg blitt kjent med her eller på NM.

Nevnte svigerinne her! :Og det var ho eg kjente.

Gammel 28-04-10, 22:48   #80
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ingen. Så vidt jeg vet. Jeg har aldri vært på treff el.l.

signerer her jeg...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.