Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Neste helg frir jeg til min kommende mann

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 16:35   #1
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Neste helg frir jeg til min kommende mann

Borte..
Greit å ta vekk sånn at ikke halve Norge vet hvordan jeg skal fri før han jeg frir til vet det selv

Hvertfall, litt over en uke igjen

Sist redigert av Kine : 29-04-10 kl 18:11.
Kine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:00   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neste helg frir jeg til min kommende mann

Ohoi! Du har jo rukket å planlagt ganske mye da, i forhold til at du kom på det i går.

Jeg er ikke sånn veldig romantiker, så jeg har ikke noen ideer eller råd å komme med, men sangen hans er fin, og jeg er sikker på at det kommer til å være en rørende seanse. (Det var det jeg kunne bidra med her, liksom. )

Gammel 29-04-10, 17:02   #3
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Bare det at du tror det kommer til å bli en rørende seanse hjelper faktisk mer enn du tror
For da blir jeg jo enda mer sikker på at det kan gjennomføres på den måten

Gammel 29-04-10, 17:07   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette hadde vært for meg, men om det er i hans stil så kjør på!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:14   #5
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hvordan hadde du likt da da Torsk?
Her jeg åpen for innspill.
Og negative og positive tilbakemeldinger

Han er meget romantisk av seg.
Han spurte nylig med tårer i øynene om jeg ville bli mor til hans barn og få barn med han nå.
Han tar lett til tårer av ting på f.eks tv, eller når han ser meg dypt i øynene og forteller sin kjærlighet til meg...
Han er en smule mer følsom enn meg

Gammel 29-04-10, 17:19   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kine, her.

Her jeg åpen for innspill.
Og negative og positive tilbakemeldinger

Han er meget romantisk av seg.
Han spurte nylig med tårer i øynene om jeg ville bli mor til hans barn og få barn med han nå.
Han tar lett til tårer av ting på f.eks tv, eller når han ser meg dypt i øynene og forteller sin kjærlighet til meg...
Han er en smule mer følsom enn meg

Da blir han nok fornøyd.

Jeg ble fridd til spontant ved kjøkkenbordet på studenthybelen vår. Det var mer enn bra nok for meg, så da svarte jeg ja.

Det med lappene ned fra taket var jo litt morsomt. Kanskje du kan begynne å varme opp til frieriet ved å henge opp en lapp til ham hver dag frem til frieriet? Litt sånn "hverdagsromantikk" og så "wham!" kommer frieriet etterpå.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:23   #7
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er hvordan jeg TROR jeg kommer til å fri.
Kan fort endre seg om noen har en bedre løsning

Sangen, hans fav.sang skal surre å gå i bakgrunnen.
Flere titallslys skal bli tent, kanskje oppimot hundre
En sti inn mot stua, som han skal gå & hvor det ligger smålapper med positive ting om han og hvorfor jeg elsker han så mye.
(Veldig mulig jeg velger å henge lapper ned fra taket, istedenfor)
Stien fører han inn til stua, hvor jeg vil stå i et STORT hjerte med en langstilket rose og spørre han.
I hjerte, ved oss skal det stå klar en champis og 2 glass.

Det ble så mye romantikk at jeg tenkte du skulle stå der naken.
Pyntet? Kliss naken Kine, og så levde de happily ever after osv.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:28   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper han er like romantisk som deg, jeg hadde fått latterkrampe/kvalmebyger av et slikt frieri.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:30   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde muligens løpt ut skrikende, men hvis det er hans greie, så hvorfor ikke?

Men du gir'n ikke mange muligheter til å si nei, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:46   #10
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det ble så mye romantikk at jeg tenkte du skulle stå der naken.
Pyntet? Kliss naken Kine, og så levde de happily ever after osv.

Ja ikke sant, Avatar....
Happily after

_____

alfaCharlie:
Han kan fint si nei, jo.....
Er vel "verre" å si nei om man frir offentlig og folk "venter" på svaret.
Men her har vi pratet om forlovelse, sett på ringer vi skal designe osv.
Så sjansen for at han sier nei, er VELDIG liten
(men skal aldri si aldri )

_____

007:
Han er VERRE enn meg....
Så om ikke jeg hadde ledd a det her, tror jeg ikke han hadde gjort det

______

Kanina:
Forslaget ditt om en lapp hver dag var MYE bedre enn mitt.
Så den, går jeg for

Gammel 29-04-10, 17:50   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg tror mannen min hadde vært over alle hauger om jeg hadde dratt et sånn stunt.

Gammel 29-04-10, 17:52   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Min også. Eller så hadde han ledd høyt og rungende.

Dette hadde blitt litt i overkant for meg også, tror jeg. Men om han er typen til å like sånt, så er jo ingenting bedre. Det er ikke opp til oss og fortelle hvilken type frieri som er best. Det er det bare du som kjenner ham som kan svare på.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:53   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble fridd til med levende lys, roser og jordbær dyppet i sjokolade. Jeg syntes det var stor stas.

Vi hadde også avtalt at vi skulle gifte oss, så verken frieriet eller mitt svar kom som noen overraskelse.

Gammel 29-04-10, 17:54   #14
Syncopa
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
Syncopa er litt kulSyncopa er litt kul
Standard

Åh, så flott! Blir helt rørt
Masse lykke til, og jeg håper dere får en fantastisk kveld sammen!

(Mor Theresa)
Syncopa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:58   #15
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Syncopa, her.

Åh, så flott! Blir helt rørt
Masse lykke til, og jeg håper dere får en fantastisk kveld sammen!

Koselig at en er positiv til det her

Neida, jeg smiler uansett.... Jeg takler for og mot, spurte jo om det
For dette er riktig for meg og jeg vet det blir stort for min elskede. Har allerede spurt hans bestevenn og forklart det her og skal senere spørre hans lillebror som kjenner denne gutten meget mye.
Så jeg er ikke helt dum å kjører på med masse stæsj uten å vite at dette er noe som klaffer hos han.... DA kan jeg fort drite meg ut lissom

Sist redigert av Kine : 29-04-10 kl 18:05.
Kine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 18:04   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også lite å komme med fordi jeg også hadde fått fnatt av den type frieri, men jeg kan tenke meg at han blir rørt, og at dere får en fin stund om dere begge liker slik romantikk.
Ønsker deg masse lykke til, og hold oss oppdatert!!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 18:58   #17
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde likt et godt timet spørsmål uten ekstra staffasje som lapper og roseseremoni, tenker jeg. Gjerne mens vi småbrisne rusler rundt i sentrum etter kino/konsert/restaurant, eller mens vi ser på en eller annen utsikt sent på kvelden/tidlig på morran. Og jeg anser meg egentlig for å være en nogenlunde følsom og romantisk anlagt fyr, så det går vel på hva man syns er romantisk.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 19:00   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, tok du det bort? Kan jeg få høre også?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 19:04   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg "tvang" på et frieri etter at bryllupsdatoen var satt og billettene til Stockholm var bestilt

Gammel 29-04-10, 19:06   #20
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hey, tok du det bort? Kan jeg få høre også?

Jeg gikk også glipp av denne tråden enda jeg synes jeg har vært på FP i hele dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.