Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tettsittende mammatopper i pastell?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 14:24   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Tettsittende mammatopper i pastell?

Hvor finner jeg dette? Synes de fleste toppene jeg finner i butikkene er rimelig knæsje i fargen, og det står særdeles dårlig til min vinterbleke hud Noen som har lenker til internettbutikker som selger litt figurnære mammatopper, og ikke bare slike flagrete med empireliv?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 16:13   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tettsittende mammatopper i pastell?

Tenker du gravid-klær?

Jeg brukte genserne til veromoda så og si hele graviditeten, de lange. De har jo både singleter, gensre og t-skjorter. Og de har helt sikkert en del pastell inne nå.

Gammel 30-04-10, 16:18   #3
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte basic mammatopper på HM når jeg var gravid, men nå er jo det noen år siden, men de finnes sikkert i pastellfarger også.

Veldig behagelige i hvertfall, og holdt seg godt i vask.

Gammel 30-04-10, 22:08   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellos har noen lange tettsittende topper/korte kjoler med 3-kvart-arm som sikkert kan brukest under graviditet. Usikker på om dem er i pastell da...
* gidder ikke å lete nå, sorry*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:12   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når toppene er tettsittende, trenger det jo ikke være mammaklær? Det er jo masse lange overdeler i butikkene nå som er velegnet mammatøy for oss som ikke er altfor høye.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 13:08   #6
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Selvsagt kan man jo bruke vanlige topper - jeg gjør jo allerede det, men kom ikke på at jeg kunne kjøpe nye slike til bruk nå Takk for tips!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.