|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?500? 1000? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir vi i konfiramsjonsgave til niese?Jeg tror jeg kommer til å gi 1000. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Hvor mye gir vi i konfiramsjonsgave til niese?1000 kr pleier de og gi i min fam.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir vi i konfiramsjonsgave til niese?1000 kr...
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hvor mye gir vi i konfiramsjonsgave til niese?Vi gav 600,- for noen år siden, dette var det som ble "bestemt i familieråd".
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvor mye gir vi i konfiramsjonsgave til niese?Vi hadde sikkert gitt mer hadde vi ikke måtte bruke mange tusen kroner på å reise i konfimasjonene.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?takk for hjelpen! Da blir det 1000,- siden det virker som det er vanligst |
|
|
|
|
|
#11 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Vi var i konfirmasjon til en gutt litt ute i slekta forrige helg, og hadde en diskusjon hjemme om hva som var passe sum. Skulle gi 600 kr, men så la vi på en hundrelapp til i siste liten. Etterpå fant vi ut at de fleste ga 3-400 kr, og at vi var av dem som ga mest. -Og da hadde vi i forkant lurt på om vi var kjipe. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nå også i farger
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Vi kommer til å gi 1000,- tror jeg. Men ikke sikkert det blir kontanter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Holder meg rundt omkring 1000,- Men har gitt i fjor, og skal gi neste helg alliansering. Ble litt mer enn det jeg hadde bestemt på forhånd.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Eg har tenkt å gi 5-600 kr, men eg er singel og har 11 nieser og nevøer. I år er da konfirmasjon nr 5 og 6.
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Vi har mange nieser og nevøer, ser for meg at 5-600kr. holder for oss, |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Ja "problemet" her også er at vi har veldig mange. Men er en del år mellom dem da så det er leeeenge til neste, så jeg satser på 1000,- om sambo er enig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Vi har for øyeblikket bare en nevø, og han skal vi være fadder på. Jepp, for han skal døpes nå. Prisjustering innen han skal konfirmeres.... vi får se...
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Jeg ga 500 for noen år siden, men da hadde jeg ikke en økonomi som tillot mer. I dag ville jeg gitt 1000 kr.
|
|
|
#19 |
|
nygift
|
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Jeg har to nieser og en nevø, hun som hadde komf for 2 år siden fikk 2500, så da får vel broren som har komf 2500 i år.
|
|
|
|
#20 |
|
Nattrangler
Sv: Hvor mye gir vi i konfirmasjonsgave til niese?Vi har pleid å gi 1000 kroner, men han siste som ble konfirmert fikk 1500, så da blir det vel det fremover.
|
![]() |
|
|