|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
...we have cookies
|
Webhotell - seriøse aktørerJeg er i gang med egen praksis - og har sett at jeg trenger et nettsted med enklere nettadresse enn den gratissiden jeg har nå. Det er mange ulike aktører i markedet - og jeg synes ikke om å bli bondefanget i noe som er amatørmessig, dyrt eller lite hensiktsmessig. Så jeg spør forumets allvitende brukere: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: Webhotell - seriøse aktørerJeg har brukt www.one.com i mange år og er fornøyd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Webhotell - seriøse aktørerJeg er også veldig fornøyd med one.com. Der kan du lage din egen nettside. De har ulike design du kan velge fra og gjøre om til ditt eget. Jeg er i allefall veldig fornøyd med det de har der. I allefall siden jeg ikke kan noe om html-koder og denslags. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
...we have cookies
|
Sv: Webhotell - seriøse aktørerMange takk. Jeg har sett litt på ulike tilbakemeldinger på one.com, og er ikke helt sikker på at det er det rette webhotellet for meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Webhotell - seriøse aktørerVi har et webhotell hos one.com i min bestemor sitt navn (hun driver hjemmeside, sprekingen). Og så har jeg og mannen et hos Yahoo der vi har fått en meget enkel adresse (www.hjemmesidenavnetvårt.com). Tror det koster rundt 30-40 kroner i måneden, og man kan ha en god del lastet opp der i tillegg til et stort utvalg i hjemmesideverktøy for enklere å "innrede" (har helt glemt ordet jeg leter etter her) hjemmesiden. Er det noe slikt du er ute etter? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Webhotell - seriøse aktørerOne.com her - fornøyd med det!
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Webhotell - seriøse aktørerJeg bruker www.kanhotel.com. |
|
|
|
#8 |
|
Nå da?
|
Sv: Webhotell - seriøse aktører
|
|
|
#9 |
|
Administrator
|
Sv: Webhotell - seriøse aktørerwww.domeneshop.no og www.webhuset.no, jeg har hørt om enkelte som har hatt problemer med å flytte fra one.com til annet webhotel. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Webhotell - seriøse aktørerVi bruker sircon - (eller, firmaet vi brukte ble kjøpt opp av sircon) FOrnøyd med disse, men vet ikke om de er landsdekkende eller ikke.
|
|
|
#13 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Webhotell - seriøse aktørerJeg har brukt http://itpays.no/ i mange år og er fornøyd.
|
|
|
#14 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Webhotell - seriøse aktørerVi bruker one.com og er også fornøyde
|
![]() |
|