Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Noen som bytter øyenfarge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 20:52   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som bytter øyenfarge?

Jeg fikk lyst til å prøve blå. Har mørkebrune naturlig. Kan det dekkes? Hva mer enn linser bør jeg evt kjøpe? (Jeg bruker ikke linser, men hadde vært gøy å prøve for morro).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:08   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg vil ha KNALL blå øyer, men ikke se gal ut med de crazy linsene.

Så er det noen der ute med mørke gråblå øyne som kan annbefale meg noen spm dekker bra?

Hm, hvis din opprinnelige øyenfarge er veldig mørk, ser jeg for meg at det kan bli litt vanskelig. Det er lett å kamuflere lysere øyne med linser, er min erfaring, men mørkere tror jeg må være vanskeligere.

Jeg har grågrønne øyne, og brukte tidligere gyllenbrune linser en del. De var ikke helt "dekkende" i fargen, men min egentlige øyenfarge skinte igjennom inn mot midten. Det så ganske naturlig ut, tror jeg, kanskje særlig ettersom brungrønne øyne er nokså vanlig. Jeg har dessverre sluttet med fargelinser i frykt for å skremme ungene. Mange kollegaer etc. så aldri at jeg hadde brune øyne en dag, mens Blåmann virkelig hatet det og mente jeg ble en helt annen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 22:09   #23
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg fikk lyst til å prøve blå. Har mørkebrune naturlig. Kan det dekkes?

Jeg tror det blir vanskelig, men det kan sikkert ha skjedd mye på denne fronten siden jeg sist hadde fargelinser for ca. 5 år siden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 09:39   #24
Left
Passiv

Standard

Jeg har brukt brune linser, og selv om jeg har mørke gråblå øyne funket det overraskende bra.
Sliter med å finne linser med styrke som passer til øynene mine, så jeg har prøvd linser uten styrke bare.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.