Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 23:10   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Hva i alle dager kler jeg meg i ?
Tights og tunika utgår med høye helspark med mine gigalegger.
Har to fine sorte lange kjoler, men det føles ikke rett på 17.mai.
Ikke har jeg videre lyst til å kjøpe enda mer mammatøy nå heller, såpass nær mål.

Gammel 01-05-10, 23:14   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Svart lang kjole med ein bolero og tilbehør i friske fargar?

Gammel 01-05-10, 23:14   #3
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Enn hvis du har leggings utapå tightsen da

Hvis ikke har jeg en pent og lite brukt dressbrukse i svart (mammabukse fra Ellos) liggende

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:17   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk i svart bukse og skjorte. Buksen ble brukt hver dag fra 17 mai til fødsel nesten. Skjorten ble brukt mye også, og til og med etter fødsel.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:21   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var HØY-gravid i min søsters bryllup for noen år siden, og hadde virkelig problemer med å finne meg et antrekk. Endte til slutt med en topp og et skjørt i fin grønnfarge, langt skjørt som har en slags klokkeform, litt ettersittende et stykke ned på hoftene, og en vid topp som dekte magen godt.

Gammel 01-05-10, 23:21   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK, da, det blir kanskje en litt dyr investering.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:21   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo kjoler som er store nok til å brukes som ganske gravid, og som også kan brukes i etterkant? Type emprireliv i feks et litt tungt viskosestoff eller lignende.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:22   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Har to fine sorte lange kjoler, men det føles ikke rett på 17.mai.

Det synes jeg må være helt OK, jeg altså. Du kan jo friske det opp med tilbehør i en vårlig farge - jakke, sjal, smykker?

Gammel 01-05-10, 23:22   #9
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Svart kjole funker fint, så lenge du har rette tilbehøret.

Gammel 01-05-10, 23:24   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Hum, kanskje jeg skal se om jeg får på meg en av dem først og i så tilfelle gå på jakt etter et sjal i fin farge og noe å ha i håret kanskje.

Gammel 01-05-10, 23:24   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville virkelig ikke vært så nøye på det, alle skjønner jo poenget, snart termin og begrenset utvalg? Jeg skal selv ha en svart kjole med noe blomstermønster, svart jakke og svarte strømper (og muligens joggesko....). Det er ikke superlekkert, men alle ser jo magen...
Mitt alternativ var forøvrig en hvit tunikaaktig sak fra H&M og svarte bukser. Hadde ikke hatt noen hemninger med det heller.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:24   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Hum, kanskje jeg skal se om jeg får på meg en av dem først og i så tilfelle gå på jakt etter et sjal i fin farge og noe å ha i håret kanskje.

Det er mer enn bra nok - jeg lover.

Gammel 01-05-10, 23:24   #13
Libra

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Enig i at svart kjole går helt fint, kjør på med tilbehør som fresher det opp slik at du føler deg vel.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:25   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er ikke superlekkert, men alle ser jo magen...

Alle ser jo bare magen uansett. Ingen grunn til nyinvesteringer, spør du meg.

Gammel 01-05-10, 23:26   #15
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Alle ser jo bare magen uansett. Ingen grunn til nyinvesteringer, spør du meg.

Nemlig, jeg bruker ikke en krone i alle fall... Jeg ser uansett ut som et telt. Susse, du er sikkert mindre enn meg.

Gammel 01-05-10, 23:27   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er jo kjoler som er store nok til å brukes som ganske gravid, og som også kan brukes i etterkant? Type emprireliv i feks et litt tungt viskosestoff eller lignende.

Er redd jeg vil se ut som et kjempetelt i noe sånt. Ikke noe jeg ville brukt etterpå heller, jeg har skikkelig pærefasong og trenger klær som sitter etter i livet.

Gammel 01-05-10, 23:27   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ei fjong 17.mai-sløyfe burde gjere susen for den svarte, lange.

Gammel 01-05-10, 23:28   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nemlig, jeg bruker ikke en krone i alle fall... Jeg ser uansett ut som et telt. Susse, du er sikkert mindre enn meg.

Ingen fare jeg ser ut som jeg skal sprekke hvert sekund. Får ikke på meg en eneste jakke heller, så det er pent nødt til å bli fint vær !

Gammel 01-05-10, 23:29   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Ingen fare jeg ser ut som jeg skal sprekke hvert sekund. Får ikke på meg en eneste jakke heller, så det er pent nødt til å bli fint vær !

Min kan ikke lukkes altså, jeg snakker om en åpen strikkejakke... Ellers fant jeg ut idag at jeg får på regnjakke, så jeg kan jo håpe på regn .
Jeg testet kjolen jeg tenkte bruke på torsdag, og jeg ser ut som en vandrende gigablomstereng. Jeg er nesten 180 høy i tillegg, så det gjør jo ikke saken bedre. Tenk på meg hvis du føler deg litt ulekker på dagen da vet du .

Gammel 01-05-10, 23:33   #20
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

*Dulter på Apan *

Svigerinna mi la på seg 35 kg forrige svangerskap og kjøpte herreregntøy str. XXL på Felleskjøpet som jeg kan få låne hvis behov.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.