|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkNå er det om bilkjøring. |
![]() |
![]() |
#42 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Nrk
Er det meg du sikter til? Jeg har ikke hatt TV-en koblet til en antenne siden oktober 2001. Og jeg kjenner at jeg skal klare å holde ut denne natta også, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkJeg mener seff ikke Syden. Jeg mener Syd'n. |
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkOg damene drikker ølen rett av flaska. I stripete genser og stråhatt! |
![]() |
![]() |
#45 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Nrk
Jeg bestemte meg for å leve uten tv i 2000. Men det ble ensomt, faktisk. Bøker var ikke nok. Levde mutters alene, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkNuh: Jag trodde änglarna fanns bara i him'len. Men det var innan jag møtte dig. Nu har jag en ängel her hos mig. |
![]() |
![]() |
#48 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkHan har parykk? |
![]() |
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Nrk"her er bildene jeg tok i sommerferi'jen da vi glemte færja og kom sist i kø'n" |
![]() |
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkJeg tror den er spilt inn på danskebåten i dårlig vær? |
![]() |
![]() |
#52 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: NrkFørste gangen jeg hørte den var det et utenlandsk band som spilte den. De kunne garantert ikke norsk, men hadde lært seg hele sangen med perfekt uttale. Og de fremførte den fint. Skjønner det kan virke rart. Verden er mangslungen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkJeg lurer på hva de som liker det her av hele sitt hjerte syns om musikken min? Kan man like det her og SF-toner på en gang? |
![]() |
![]() |
#55 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkMaja syns forresten lille Willy er en kjempegutt ser jeg på siden her. |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkNotodden hilser til drøbak. |
![]() |
![]() |
#58 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkOg siv forteller harry at nå er bunaden renset til søttendemai, men harry svarer at han foretrekker rbk-drakt. |
![]() |
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: NrkNei - ikke til chatten. Til gubben. Han har sovnet på vorspiel til en forandring. :bor med partykattungen: |
![]() |
![]() |
|
|