|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
|
Sv: Spinoff: Hva gjør dere om barn under 13 år sender/hadde sendt venneforespørsel på
Helt enig. Det er bedre at de får holde på et sted hvor alle kan se og lese, enn at de holder på å skjul. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva gjør dere om barn under 13 år sender/hadde sendt venneforespørsel på
Enig. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Leser
|
Sv: Spinoff: Hva gjør dere om barn under 13 år sender/hadde sendt venneforespørsel påDe kan godt være venner med meg, jeg vil tro min Facebook side er helt banevennlig. Lite utagerende posting.
|
|
|
#44 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne.
|
|
|
#46 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Nå er ikke min datter på FB (siden hun aldri har ytret noe ønske om det), men jeg er uansett enig i det som era skriver her. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Spinoff: Hva gjør dere om barn under 13 år sender/hadde sendt venneforespørsel påMin Facebookside er meget barnevennlig og jeg har både bonusbarn på vennelista samt en haug med veninners barn, de er fra 13 år og oppover.
|
|
|
|
#48 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Spinoff: Hva gjør dere om barn under 13 år sender/hadde sendt venneforespørsel påEldste mi på snart 6 har egen profil på fb. Det er bare én grunn til det - farmville. Hun spiller sammen med bestemora og noen andre slektninger. Jeg er ikke interessert i farmville, og ønsker derfor ikke at hun skal spille på min profil. Hun er ennå så lita, og har så lite intresse av nettet, at hun ikke skjønner alt det andre som skjer på fb. Når den tid kommer, skal hun fortsatt få være der, og da er tankegangen min slik som era og propella presenterer her i tråden.
|
|
|
#49 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Tenåringen min har ikke forstått det. Hun har mormor og morfar, farmor, mine tanter og onkler og sine tanter og onkler, mine søskenbarn, en del av mine venninner og andre voksne vi kjenner. Hun forstår virkelig ikke at hun kan holde noe skjult for så mange. I tillegg aner hun ikke hvordan hun begrenser tilgang så om hun skriver noe dumt vet hele slekta det på kort tid. |
|
|
|
![]() |
|
|