|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hva slags smilefjes er du når du ler ordentlig? | |||
|
|
21 | 14,00% |
|
|
6 | 4,00% |
|
|
6 | 4,00% |
|
|
17 | 11,33% |
|
|
19 | 12,67% |
|
|
19 | 12,67% |
|
|
4 | 2,67% |
|
|
46 | 30,67% |
Jeg ler aldri.
|
|
5 | 3,33% |
| Dustepoll. |
|
7 | 4,67% |
| Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?
|
|
|
#22 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Når jeg har skikkelig latterkrampe ser jeg vel ut noe à la denne:
|
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Jeg må ha et der tårene renner. Når jeg ler så renner tårene i strie strømmer |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Hva slags? |
|
|
|
#27 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Jeg ser fæl ut når jeg ler. Tårene triller, munnen er åpen og jeg får en sånn "hvinelyd" når jeg ler. Ja, også klarer jeg ikke å stoppe å le heller.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Hva med å kunne velge alle alternativene? Jeg har forskjellig latter til forskjellige anledninger. Jeg humrer, jeg grinerler, jeg råflirer, jeg skratter og ikke minst så knegger jeg ofte. Og innimellom så startet jeg på humring og går gjennom flere faser før jeg ender opp i grinelatter/hiksting. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Når jeg ler av ungene, så blir det vel en slik: |
|
|
|
#33 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Jeg ser heldigvis ikke ut som et smiletryne når jeg ler. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Tårene triller og jeg blir rød som en tomat i fjeset, ikke noe særlig pent syn med andre ord og ingen av dine smilies representerer meg godt nok. Dessverre blir det altfor lenge mellom latterkrampene da. Trenger å komme meg mer ut blant venner kjenner jeg.
|
|
|
#36 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Skikkelig latterkrampe er slik
|
|
|
#38 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hvordan ser du ut når du ler?Når jeg ler skikkelig ler jeg så tårene triller og sminken renner av. Og så ler jeg høyt. Jeg har de siste årene fått høre at jeg har samme latter som mamma. Og jeg som alltid ble så flau når mamma lo.
|
|
|
#39 |
|
Har tro på forbedring
|
Du er ikke alene - noen ganger så forsvinner latteren også - så det er bare et forvridd ansikt som prøver å tyne ut hva jeg egentlig ler av. *ikke alltid folk vet*
|
![]() |
|
|