|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Konfirmasjon og barnedåp synes jeg ofte kan bli et pliktløp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Tja... morsomt vil jeg ikke akkurat kalle det, men jeg synes det er hyggelig å møte familie og være sammen. Det kommer jo litt an på hvor eviglange taler og hvor lang bordsetting det er lagt opp til selvfølgelig, men hvis det er rimelig uformelt, er det veldig hyggelig.
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Bryllup er stort sett gøy, konfirmasjon og dåp ikke. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Alle sier at de har kost seg i ditt og datt, stort sett så syns jeg at ting tar for lang tid og jeg kjeder meg. :litesosial:
|
|
|
#5 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Bryllup er gøy.
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg synes konfimasjoner og dåper er koselige, bryllup kan være både koselige og morsomme.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Enn så lenge; nei.
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Det spørs hvor nær jeg er familien i fokus. Som grandtante eller tremenning i slike selskaper kan det oppfattes som pliktløp, ellers koser jeg meg.
|
|
|
#9 |
|
Søt og rar
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Konfirmasjon og dåp er alltid festlig, for det er bare min familie som er med og vi lager alltid fjase-fest med diverse hulking på snodige steder. Og så har det tydeligvis blitt tradisjon at alle gjestene skal overnatte i huset til den som skal feires. Onkel ligger på vaskerommet, Bestemor under trappa, lillesøster og kjæresten i dukkehuset og så videre
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg har en ganske festlig familie, så sånt blir sjelden kjedelig. Det er vel ikke min definisjon av morro heller, men jeg kjeder meg ikke og har det stort sett koselig. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Familieselskaper hos oss blir stort sett alltid morsomme, jeg har noen fine raringer (
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Jeg er veldig sosial av meg og liker alle sosiale sammenkomster så lenge det ikke er "stivt". Neste søndag skal vi i konfirmasjon til min manns nevø. Det blir koselig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?
Jeg har deltatt på tilsteldninger med bla en farfar som klarte spise en såpebit (hvit såpe, forvekslet med sjokolade), og tilsvarende. Bra med slekt som ikke er helt a4. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
![]() |
Enig med deg. Spesielt dåp er veldig langtekkelig. Mye venting. Og hovedpersonen sover seg gjennom det hele, og når barnet omsider våkner er det fotografering til den store gullmedaljen Sist redigert av Wilma : 23-05-11 kl 15:24. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Dåp og konfirmasjon er litt kjedelig, litt langtekkelig og ganske så hyggelig med god mat og slektninger.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Bryllup kan være morsomt, men konfirmasjoner og barnedåp ser jeg stort sett på som et pliktløp.
|
|
|
#18 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Ja, jeg syns det er koselig. Har liten familie og det skjer virkelig ikke allverdens. Når jeg var liten var det heller ikke så mye selskaper. Vi har bursdag samtidig hele familien og mamma slo alltid sammen selskaper.
|
|
|
#19 |
|
trenger lading
|
Enig. Hyggelig å møte familie og venner. Er veldig glad i å møte/være sammen med familien.
|
|
|
|
#20 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes dere det er morsomt i konfirmasjoner, barnedåp og bryllup?Det er koselig når man først kommer seg dit. Men veien dit føles som plikt.
|
![]() |
|
|