|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
BrudeskoNok en gang henvender jeg meg til dere vise FPere for litt moteråd, jeg har jo oppfattet at det er en og annen her inne som liker sko ganske godt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: BrudeskoKjøp sko du kan farge om, mange av disse skoene kommer fra designere som har et godt utvalg farger også, for best mulig match med kjole/tilbehør. Nå husker jeg ikke hvilket merke mine sko var, men det var ordentlige sko som kostet en slant, kjøpt på Kristins brudesalong i Lillestrøm, og de var knallgode å gå med!
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: BrudeskoFantastisk flott kjole!
|
|
|
#4 |
|
A friend with benefits
|
Sv: BrudeskoNydelig kjole!
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Brudesko
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: BrudeskoSånn til "vanlige" sko (ikke silkesko, mener jeg) så er vel lillevinkel et selvklart alternativ? Ellers får du vente på oslodamene. (ramonas skosalong er det vel noe som heter)
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: BrudeskoDa er sko i boks! Får ikke lov til å lagre bildet fra nettsiden, men de er fra Agape og ligger her: Åpen tå, sølvfargede. Bilde nr. 4 (lengst til høyre av de en får opp på skosiden). De kan brukes igjen til andre ting også, og er fiiine. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: BrudeskoJeg ville ha kjøpt ordentlige dyre bryllups sko hos en salong, de er som regel veldig gode å gå i ( ihvertfall de jeg kjøpte ) og de kan farges om etterpå. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
A friend with benefits
|
Sv: BrudeskoJeg har også kjøpt. Fant fine pumps fra Vagabond. Om jeg finner ut at de ikke passer så fint til kjolen likevel, så får jeg bytte dem uten problemer.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Brudesko
|
|
|
|