|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#4 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunes
Men jeg har jo blitt belastet for hele beløpet, selv om jeg bare har fått over fem av 11 låter. Hva gjør jeg, da? Melder fra på en eller annen måte?
|
|
|
#5 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesjeg tror albumet ligger i mappen "kjøpt", også kan du fortsette nedlastingen derfra :lurer: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesMen hvis du "kjøper" dem igjen, så får du beskjed om at de er allerede er kjøpt, og så kan du laste dem ned igjen.
|
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesom du åpner itunes store igjen, ligger det en mappe "kjøpt" der? Det har skjedd med meg noen ganger at pc'en har kræsjet under nedlasting, men da har jeg funnet igjen musikken herunder. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesiTunes Store Downloads
|
|
|
#11 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesÅ, takk for hjelpen! Da jeg logget meg på, lastet iTunes inn to låter til. Men jeg mangler fortsatt fire som jeg i følge kvitteringa har betalt for. I følge historikken i iTunes, har jeg også kjøpt hele albumet.
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesJeg tok visst feil. Hvis man prøver å kjøpe en sang for andre gang, så blir man varslet, men man må betale for det. Bastards! På app'ene trenger man imidlertid ikke betale, da får du laste ned så mange ganger du vil ...
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesI know!
|
|
|
#16 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Når man får heng på pcen under nedlasting på iTunesNoe liknende skjedde meg, da fikk jeg dem på nytt igjen via Support. Men da må du kjappe deg, det nytter ikke komme lenge etterpå. (For da er det mer sannsynlig at man har slettet dem sjæl på en måte).
|
|
![]() |
|
|