|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby)
|
|
|
|
#2 |
|
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg hadde bytta den til 68 eller 74... De små vokser jo så utrolig fort... Og det gjør jo ingenting om den er litt stor... Nå som sommeren står for tur, er vel ikke en sånn dress det som blir mest brukt? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Tja, jeg hadde nok ikke hatt veldig mye bruk for den mens de var så små, for så dyr og bra dress bare for å sitte i et bilsete?`Eller i vogn godt nedpakket? |
|
|
|
#4 |
|
Ser fremover!
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Tror mamma blir skuffa om jeg bytter den slik at jeg ikke har bruke for den før til våren igjen liksom. Ho vil jo at jeg skal få noe som jeg kan bruke snart. (Høsten iallfall.) Da må jeg evt bytte i noe helt annet.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Reima er stor i str. Jeg bruker fremdeles 62 til gutten min som snart er 8 måneder. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Drømmer
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Ville byttet den til str 68 og satset på å bruke den ute til høsten/vinteren. Sist redigert av Chablis : 09-05-10 kl 13:04. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Knerten fikk sin første sånne "utedress" i 74 når våren kom (han er født i august) den første tiden, i bil og vogn, hadde han mye dresser, ull etc, vind og vanntett trengte han ikke før han skulle sitte ute i sandkassa. Reima er jo store i størrelsen, men jeg ville byttet den i en størrelse som passer når du ar tenkt å la ungen leke ute, være ute annet enn nedi vogna si.
|
|
|
#8 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Ungen har en Reima fleecedress, og om størrelsen på den er representativ tror jeg ikke du behøver bytte. Hun nærmer seg åtte måneder og ligger helt på gjennomsnittet vekt- og lengdemessig; str 68 er fortsatt romslig.
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Guttene våre er født i mars og mai. De har aldri hatt utedresser i str. 62 eller 68. Den minste dressen de har hatt er i str. 74. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ser fremover!
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Ho er ikke så stor heller, født nå 3 mai, 3340gr og 49 cm lang.
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Sønnen min var på størrelse med jenta di Grøten. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville byttet til str. 74 (eller 80 - de minste dressene vi har hatt har vært str. 80). Du har ikke lyst til å plassere ungen i en sølepytt eller i snøen før ungen kan sitte selv. :retorisk: Før ungen kan gå så hemmes ikke ungen av for stor dress heller. Dressen kommer ikke til å bli slitt.
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville byttet til str. 68 i allefall og satset på at den kanskje holder over jul og mot vår, kanskje aller helst str. 74 - du har virkelig ikke bruk for en slik dress i vognen, men først når ungen kan sitte i sandkasse osv.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 09-05-10 kl 12:50. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Gratulerer så mye! Jeg må si at jeg ikke har brukt dresser under 80, tror jeg, disse har jo mest hensikt når de beveger seg på bakkenivå (dessuten er mine barn sumobrytere det første året
|
|
|
#15 |
|
Ser fremover!
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Tingen er at jeg liker dressen utrolig godt, og så HATER jeg å bytte gaver.
|
|
|
|
#16 |
|
Etylbarbital
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Du bytter jo ikke - du gjør den bare større slik at du får glede av dressen desto lengre!
|
|
|
#17 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg hadde byttet den til str 80. Greit at den er fin, men hun har ikke behov for den før hun blir litt større.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Hvis du bærer så er en vindtett dress veldig fint å ha. Jeg ville byttet den til str 68.
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville byttet den i 68. Er dette den modellen som kan glides igjen mellom beina? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Kommer jeg til å bruke denne? (Reimadress til baby.)Jeg ville byttet til minst 80, først som sist. En så dyr og slitesterk dress er bare bortkastet å bruke i bilstol og i vogn, er nå min mening. Man vet heller ikke hvor fort disse små vokser, mini her er tre måneder og bruker 74 i klær og 80 i kjøredresser. Det må også sies at han var 4,5 kg når han var født så han begynte rett på 62 i klær.
|
![]() |
|
|